• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jeroen's peugeot 406 coupe (Uitgedeukt)

De stoel verwarming van de week gerepareerd :)


img201212011531181.jpg


img201212011521061.jpg



Leuk klusje, maar na het solderen van de weerstandsdraad werkt deze weer :)
 
Wat is die champagnekleurige 406 een ontzettende schoonheid zeg! Zeldzame kleurcombinatie maar o o o wat fraai. Jammer van die importplaten, maar je kunt niet alles hebben natuurlijk. Echt een pareltje! Goed bewaren ;)
 
mooie foto's!

lijkt me echt indrukwekkend daar. Ik dacht dat je er niet meer in kon rijden, dat er een slagboom is. is dat niet zo?
 
De kleur is solstice gold, een mooie naam voor een zeldzaam mooie kleur :) Van de 100000+ geproduceerde coupe's zijn er iets meer dan 700 in deze kleur geleverd.

en de slagboom was open, ik vermoed dat die 's avonds gesloten is om gespuis buiten te houden :p
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Wow.. Mijn topic bestaat nog steeds na bijna 5 jaar

En ik heb de wagen nog steeds.
Helaas is het detailen behoorlijk verwaterd, door verandering in huisvesting e.d.
Toen woonde ik nog thuis en nu heb ik een eigen appartement zonder makkelijke wateraansluiting. Ook de tijd die ik er voor heb is verdwenen...
Nu moet binnenkort de auto van de vriendin van mijn pa detailen en moest ik wat spullen bestellen.

Voor de gein mijn topic terug gezocht en ik krijg weer de kriebels :) En word tijd ook! De coupe is al bijna een jaar niet meer met de hand gewassen :no_mouth: Waarschijnlijk ga ik in de zomer vakantie maar weer eens aan de slag met de dap om de auto weer zo mooi te krijgen als in 2012..

Wat facts in al die tijd;

-apk's al 5 jaar vlekkeloos
-automaat heeft een nieuwe koppelomvormer
-318000km op de klok (toen ik hem kocht 178000)
-helaas weer wat deukjes van deurensmijters en de voorbumper heeft een zacht tikje gehad van een onverlaat. (zeer lichte lakschade)
-heeeeeel veel plezierige kilometers in de zijdezachte v6 en dito automaat.
-etc

foto van vorig jaar in de uk opweg naar pugfest:
13592412_636978646469123_8875539743207300563_n.jpg
 
Welkom terug dan maar zou ik zeggen. En ga eens heel snel die auto wassen dan! Is een set emmers met Gemmaseals's niet iets voor je dan? Als je die niet al hebt natuurlijk. Zie topic, wasbox tips in de ziekfunctie.