• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jeroen's peugeot 406 coupe (Uitgedeukt)

Hey hallo, wat een gave laatste fotos in dat afgeschreven dorp. Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar dat is? Ik had er nog nooit wat van gehoord, en op google kom ik ook niet verder.

Overigens heb je die 320.000km op LPG gereden zonder noemenswaardige problemen?
 
Hey Jeroen, oude bekende van het 307forum!

Jammer dat daar de meeste foto's niet meer zichtbaar zijn: http://www.307forum.nl/viewtopic.php?f=11&t=8410

Kees, jou ken ik ook nog wel :p Ik kijk heel af en toe nog eens op het 307 forum, vooral om te hopen dat mijn oude 307 op het forum verschijnt :)

Hey hallo, wat een gave laatste fotos in dat afgeschreven dorp. Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar dat is? Ik had er nog nooit wat van gehoord, en op google kom ik ook niet verder.

Overigens heb je die 320.000km op LPG gereden zonder noemenswaardige problemen?

Ja tot nu toe wel.... Wel merk ik dat de lpg pomp (vialle) aan het overlijden is, want de motor stottert (heel) soms. Op benzine is dat helemaal weg.
Binnenkort ga ik een revisie pomp laten monteren, want de wagen rijd eigenlijk nog perfect. Zowel op benzine als op lpg.
De peug moet zoiezo de 400k gaan halen, want dan moet de distributie weer gedaan worden. Dan gaan we eens evalueren of het nog verstandig is om er een kleine 1000euro in te moeten stoppen. En zoals dat nu gaat, gaat dat zeker gebeuren :D
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Subtiele update.
Ik kwam weer op het forum na de laatste opruimingsmail en sinds 2013 heb ik weer een bestelling gedaan :p

66-lz-tz aka 406 coupe 3.0 v6 aut. is gesloopt.. De automaat gaf voor de 2de keer problemen en na 350.000km vond ik het geen investering meer waard.
Ik heb de auto zelf gesloopt en in onderdelen verkocht. Waarbij ik erachter kwam dat er wel heel veel liefhebbers zijn voor de 406 :)
Ik heb ervaren dat met bijna elke klant wel een leuk gesprek aan te knopen was en vaak hadden die eigenaren de auto al 10+ jaar.
Ondanks het verlies van mijn "droomauto" (welke ik 6,5 jaar met volle plezier heb gereden), heeft de verkoop in onderdelen veel goed gemaakt. Zowel financieel als de mensen die ik heb leren kennen.

Grote kans dat ik mijn huidige 206 2.0hdi in het voorjaar eens show :)

laatste restje voor de oud ijzerboer:
2q084l1.jpg