• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Joepie mijn dap is binnen!

johan74

Detailing rookie
19 jan 2009
41
0
Gisteren mijn DAP 500 binnen gehad en nog wat andere spulletjes:party
Nu weet ik niet of mijn werkwijze goed is die ik zou willen toepassen op mijn auto.
De Lak van de auto is nog in een goede staat, dus niet veel swirls en misschien hier en
daar een heel licht krasje dat er opgekomen is.

Eerst wassen, dan kleien.
Dan zou ik de PB SSR1 serie willen aanbrengen op een Witte LC pad, stand 5?
Erna de PB proffessionel polisch op een LC licht groene pad stand 4? (deze stap zou ik willen doen omdat ik ergens gelezen heb dat deze stap een mooi resultaat geeft na SSR serie)
Dan de Lime Prime lite op een zwarte LC pad stand 3?

Is dit zo een beetje een goede werkwijze?
Heb ook begrepen dat het noodzakelijk is de pads geregeld uit te wassen voor verzadiging van de pad.

Erna ga ik twee laagjes Dodo supernaturel aanbrengen.
Ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn hiervan:ja

Carclean nogmaals bedankt voor de uitstekende service
en de :kado bij de bestelling.

En voor de snoepjes ook natuurlijk:jippie

Mooie spullen Johan! Ga je veel plezier mee hebben. Je werkwijze is prima. Niet te zwaar beginnen en altijd even een testspotje. Daarna eventueel iets zwaarder als je geen gewenst resultaat boekt. Of de Professional Polish op licht groen het ook bij jou goed doet is natuurlijk niet gegarandeerd. Dat is van een aantal factoren afhankelijk. Maar het is altijd het proberen waard. En met laagjes Dodo SN heb je een prachtige finish. Zeker 1 van de betere waxen.
:cool

Je werk wijze klinkt goed ,alleen zou je de Prof Polish kunnen overslaan.
En inderdaad ,regelmatig je pads reinigen.. :cool

Werkwijze ziet er inderdaad goed uit!

Dat de PB's PP zomaar overgeslagen kan worden kun je zo niet zeggen. dit hangt namelijk af van de lak. Er zijn genoeg lakken waarbij de SSR1 op wit of groen gewoon te grof is om mee te eindigen!