• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

JohnnY heet zich welkom

JohnnY

Detailing addict
1 jun 2008
157
62
47
Arnhem
Beste mede carcleaners,

Ik kan niet zeggen hoe blij ik ben dat ik dit forum heb ontdekt. Ik het verleden was de auto poetsen een hel omdat er altijd zaken waren die niet goed schoon werden. Ellende met muggen, hars, remstof enz. Nu met de tips op dit forum gaat het me zeker lukken om de auto in tip top conditie te krijgen.

Op moment rij ik prive in onderstaande auto.

cabriopb4.th.jpg


Bedankt alvast voor al jullie adviezen op dit forum en als de auto helemaal gepoetst is op de manier die hier op het forum wordt uitgelegd dan zal ik er zeker foto's van posten.
 
Bedankt voor jullie reacties!

Ik vind het met deze auto ook geen straf om hem mooi te wassen/poetsen. Als hij er weer blinkend bij staat dan is het weer een plaatje om te zien.

Afgelopen zaterdag d.m.v. van Meguiars Quik Clay Detailing System de hars verwijderd die erop was gekomen. Dit na 5 dagen met de auto in een naaldbos te hebben gestaan. Ik had verwacht dat het makkelijker zou gaan maar goed uiteindelijk na beetje doorzetten was de hars wel netjes verwijderd en de auto supersmood. Hierna de auto voorzien van een nieuwe waxlaag en hij staat er weer blinkend bij. Totdat de regen van de afgelopen dagen weer roet in het eten gooide. Wanneer dat zand nu eens definitief klaar is met naar benden komen....