Dat.Nee dat hoeft niet. Standtijd van de 845 is behoorlijk, mits je met een goede shampoo wast. Ik doe het meestal 2x per jaar op m'n oude auto. Er staat op het forum een mooi stappenplan, ik zou dat eens goed doorlezen als ik jou was.
Ik ga toch voor wen drukspuit omdat deze geen HD nodig heeft. Kan ik dit dan in de drukspuit doen?In denk dat je zonder foam ook een gelijkwaardig resultaat kan halen. Onderstaande product in een niet-foamende pompsprayer werkt perfect. Op de site van Carclean zie ik vooral foamende sprayers, maar bij een tuincentrum verkopen ze genoeg niet-foamende modellen en die werken prima.
Juist, proberen, leren,etc.Dat.
Dus een goede wax gebruiken.
Als hij vies is wassen en eventueel iets gebruiken bij / na het drogen (Spray&Wipe, of een spraycoating zoals Washcoat)
En als de druppels weg zijn of vlakker worden een mooi moment kiezen voor een stevige wasbeurt (iets sterkere shampoo) en opnieuw waxen.
Wat voor jou het beste werkt moet je gaan ervaren.
Ik zou juist NIET gaan voor een foamer. Handfoamer moet je vaker/langer oppompen en het resultaat is niet beter dan met een niet-foamende sprayer.Zie dat ik een foamer nodig heb en geen pompverstuiver
Ja, zoals ik mijn eerdere bericht heb aangegeven zou ik gaan voor Bilt Hamber Touch Less. Dat reinigt een stuk beter dan Monello Artico Magico.Als middel kwam ik uit op dit, maar is er een andere die wordt aangeraden?:
Colli 845 gaat wel wat langer mee hoor.Yes duidelijk.
Wekelijks wassen met shampoo en poorboys spray and wipe.
Om de 2 maanden wax ook doen (of later/ eerder adhv druppels te zien)