• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kees-sw

Hartelijk dank voor de vele steunbetuigingen, doet me goed!

Aangezien door de omstandigheden ik er nog niet aan toe was gekomen om een afspraak te maken voor de wielen-wissel; afgelopen woensdagmiddag de wissel laten uitvoeren bij mijn vaste garage.
De volgende dag de winter-wielen gewassen, ge-Non-Ferro'd, teer verwijderd en gekleid.
Nu nog een moment zien te vinden om ze in de Poorboys Wheel sealant te zetten.....
(het zijn aftermarket velgen, met inmiddels her en der stoeprand-schade dus niet Rim waardig, vind ik).
wintervelg 11-4-18 foto2.jpg wintervelg 11-4-18 foto3.jpg wintervelg 11-4-18 foto4.jpg wintervelg 11-4-18 foto5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels de foto's toegevoegd in het vorige bericht van de winter-wielen-reiniging.
Hieronder een foto van 1 van de zomer-wielen (origineel Peugeot Style 05 velgen, echter gespoten in een donkerder tint grijs):
zomervelg 11-4-18.jpg


En ja: de wagen is verschrikkelijk vies, en de banden mogen ook wel een beauty-kuurtje krijgen!
Tijd speelt momenteel een hele grote factor......