• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

keuze van polijstmiddel

hondasport

Detailing addict
18 sep 2010
262
62
45
Ik ben op zoek naar een polijstmiddel voor het wegwerken van lichte swirls en lichte oppervlakkige krasjes. Ik had de Wolfgang Paintwork (Pre-Wax) Polish Enhancer in gedachten omdat ik ook de wolfgang dgps heb. Een glaze heb ik nog niet. Het is de bedoeling om nog voor de winter mijn auto te kunnen doen om dan in de zomer aan de slag te kunnen gaan met een dap. Zijn er nog andere polish producten die jullie me aanraden. Het gaat om een zachte Honda lak.
Zijn er anders ook mensen die ervaring hebben met een dap en het liefst in de omgeving west of oost-vlaanderen die hun ervaring willen delen?

zeeland-oost souburg-westerschelde tunnel onderdoor.Je bent welkom bij mijn werk zelf met monello,poorboys ssr serie,meguiars serie,hamach,menzerna's(wolfgang en monello private labels)
dus laat maar weten wat je wil.heb een dap900 en ben sample master dus......:-"

1 - Wil je nu handmatig doen en dan in de zomer machinaal
2 - Wil je nu machinaal laten doen mbv een ander

A - Monello Finale cq SSR1 en de Monello Mezzo cq SSR2 zijn de meeste gebruikte om handmatig en machinaal te polijsten
B - Kijk anders even in de how-to's en stappenplannen, staat een resume van 2000+ leden die hun ervaringen reeds gedeeld hebben

hondasport zei:
Ik had de Wolfgang Paintwork (Pre-Wax) Polish Enhancer in gedachten omdat ik ook de wolfgang dgps heb. Een glaze heb ik nog niet.
Dit verwijdert geen krasjes/swirls

Denk dan Monello Mezzo het product is wat je zoekt.

Staat er toch op dat hij swirls verwijdert? Ik zoek één product om nu het meeste weg te krijgen. Is het noodzakelijk om na te bewerken bij ssr2? Ik ben van plan om nu handmatig alleen te doen en daarna machinaal met iemand erbij.