• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Klaar voor de hoes.

Tondeo

Detailing chief
5 jan 2016
23
85
56
Budel
image.jpeg
image.jpeg


Dit weekend de Golf via onderstaande stappen gepoetst.

Eerste stap monello mezzo op gele monello pad met de dap 900 V3
Tweede stap monello finale op witte monello pad met de dap 900 V3
Derde stap black hole op zwarte monello pad met de dap 900 V3
Vierde stap natty's poorboys op rode monello pad met de dap 900 V3

De auto stond al gewassen en droog binnen. Nu kan de hoes erover tot het weer beter wordt.
 
Voor binnen kan een hoes geen kwaad, en houdt stof tegen. Buiten kan een hoes, door beweging als gevolg van de wind juist lakschade veroorzaken.

Wat is de reden dat de Golf in de winter stil staat?
 
  • Leuk
Reactions: Mrkawa
Ik ben absoluut geen vag fan, maar kan dit toch wel waarderen. Wat een prachtbak, dito plek én hoes!!!
Ja smaken verschillen natuurlijk. Is maar goed ook want anders zou het saai op de weg worden.
Ik sta nog iedere keer versteld van het resultaat wat je als hobbyist met een dap en de producten van carclean kunt behalen.
Twee jaar geleden werd ik getipt over dit forum en carclean. Sindsdien al diverse bestellingen bij Carclean gedaan en veel op dit forum gelezen en geprobeerd. Dus via deze weg bedankt voor jullie reacties en de vele informatie op dit forum.

Ik zal vanavond nog even na kijken waar ik de hoes besteld heb Bruudt.
 
  • Leuk
Reactions: Vlerk
Dikke bak en hij staat er weer strak bij:cool: Eigelijk jammer dat er een hoes overheen gaat;) Want zo zie je er niks meer van terug haha:p
 
ik ben nog op zoek naar een goede binnen hoes, maar is dit een model specifieke hoes of universeel ?
 
De hoes staat goed .. maar zonder hoes is ie toch veeeeeeeeeeeeeeel mooier .. Golf 6 Gti ? .. gave auto .. en ook mooie garage ..
 
  • Leuk
Reactions: Tondeo
ik ben nog op zoek naar een goede binnen hoes, maar is dit een model specifieke hoes of universeel ?
Dit is een model specifieke hoes. Voordeel is als de spiegels in de daarvoor bestemde plekken zitten de rest ook op de goede plaats zit. Een paar posts hoger staat de link waar ik de hoes besteld heb.
 
Petjes Golf verdwenen voor een nette M3, een betere keuze in je leven had je niet kunnen maken.
Prachtig.