Tiemen;308525 zei:
Off topic: ik vind dat @gsm wel erg door de 'mangel' wordt genomen nu.
Hij verteld toch zijn mening/ervaring?
Volgens mij is een forum daar voor bedoeld....
Ik krijg nu soms het gevoel (en niet alleen bij de posten van gsm) dat er 'censuur' word
toegepast, als het niet in het 'straatje van Carclean.com ' past....
Zoveel mensen, zoveel meningen.
Niet alles wat Carclean.com verkoopt is top, iedereen heeft wel dingen die hem/haar slecht bevallen, zoals
de eerder genoemde fog kit (die ik zelf ook heb gebruikt, en er niet geheel tevreden over ben, of
de oranje Monello pads..), en andere artikelen die je dan wél weer goed bevallen.
Maar om nu iemand zo 'aan te vallen' vind ik wel een beetje ver gaan
Het gedeelte wat weg gehaald is heeft niets met de discussie te maken van de doek maar meer met beweringen die nergens op slaan en onnodig op de man spelen.
Als iemand niet tevreden ergens over is mag hij/zij dat zeker bekend maken als deze maar goed onderbouwd is.
Simpelweg melden dat je een product niet werkt help je niemand mee.
Even wat extra informatie wat betreft de doek en grandscenicman (gsm) want dit wordt kennelijk verkeerd opgevat.
Gsm heeft moeite met de grootte van de doek. Dat kan, dat mag maar hij is wel enorm in de minderheid.
Als 1 op de 1000 klanten de doek te groot vindt dan is dat veel maar hij heeft (zoals gemeld door mk-us) een bepaalde reputatie op het forum.
Dat betekent dat lezers (er zijn veel meer mensen die alleen lezen en niet daadwerkelijk posten) zijn mening als waarheid aannemen en daar gaat het in dit geval dus fout.
En dat heeft hij vaker gepost en daardoor gaan mensen twijfelen over een grote droogdoek terwijl de kans dat hij/zij hetzelfde probleem ervaart nihil is.
Hij gebruikt namelijk kleinere doeken, laatst iemand dat ook geadviseerd en dat werkt niet voor iemand die net begint want die drie doeken nemen een stuk minder op dan een Senza Acqua.
Gevolg is dat de klant niet blij was en dus alsnog een grote droogdoek kan bestellen.
Overigens is een 3-pack Bianco duurder dan een Senza dus je zou denken dat wij daar blij mee zijn want: meer omzet maar we willen juist tevreden klanten.
Hij helpt mensen dus niet met dat advies om 3 doekjes te nemen i.p.v. een gróte droogdoek. Of dit nu een Senza is of een andere is niet van belang.
Dat gsm dat vervolgens opvat als een persoonlijk aanval kan ik weinig aan doen, naar mijn mening was ik behoorlijk duidelijk.
Als iemand anders hetzelfde advies gegeven had dan had ik hetzelfde gepost.
Nogmaals, als je ergens niet tevreden over bent mag je dat gerust zeggen/posten.
Graag zelfs want dan kunnen we uitzoeken waarom je niet tevreden bent en mogelijk oplossen.
Maar in dit specifieke droogdoek/meerdere kleinere doeken verhaal help je niemand met dat advies.
Vandaar de vraag of hij dat advies achterwege wil laten.
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.