• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Korting voor de gehele maand oktober met de neerslagactie van Carclean.com

Bedankt carclean voor deze geweldige actie.:cool:
Weer een leuke bestelling gedaan.
Binnenkort de sneeuwhoogtes in mm?:-b
 
nicknameless;303225 zei:
@ yorick,

je kan ook de gewone Cquartz nemen. Enig verschil is dat de UK versie geschikt is om aan te brengen in een koude(re) omgeving(en) en er zit iets meer (60%...) silica in de UK versie.

Maar er staat niet op de website van de leverancier of die 60% meer silica bevat t.o.v. de gewone Cquartz of een andere conventionele coating....

En na deze tip en wat heen en weer ge-pb't te hebben met Patrick toch er voor gekozen om CQUK te bestellen, en in het voorjaar aan te gaan brengen! Dus weer eens wat besteld ;)

Top actie van carclean!
 
Net weer een leuke bestelling geplaatst van ongeveer 150 euro - 30% korting is toch 50 euro voordeel. 8-()) Wauw. Bedankt CC!

Leuk om toch blij te worden van de regen.
 
Yorick, hou rekening met de "vervaldatum" van cquartz ! (half jaar tot jaar)
Cquartz is volgens mij een van de weinige producten dat vervalt, liefst "vers" aankopen wanneer je het nog hebt.
 
Net een mooie detailruimte gevonden bij mij in de buurt (dus ik kan m'n spullen eindelijk kwijt) en nu ook nog kans op 30% korting...

Ik ga vanavond even goed geld uitgeven! :-" :D
 
Ook ik heb een mooie bestelling gedaan!
Kan ik eindelijk eens beginnen met detailen i.p.v. een beetje poetsen, haha.

Bedankt Carclean en team, jullie zullen het wel druk krijgen vandaag en morgen!
 
@lode de bedoeling is dat ik het begin april ga aanbrengen... Valt dus nog binnen een half jaar, maar bedankt voor de tip!
 
@psychoboarderke; ik heb die info ook enkel van de webshop, bij DLUX staat er niets. Ik zelf heb hiermee nog niet gewerkt, hopelijk kan een collega je van antwoord voorzien.
 
DLUX kan makkelijk een jaar bewaard worden mits dopje goed afgesloten.
Let op dat opdrogen DLUX in het schroefdraad lekkage kan veroorzaken waardoor er lucht bij kan komen ---> flesje cured en is onbruikbaar.

DLUX kwam vorige week vers binnen, alleen de vis op de markt is nog verser dan DLUX ;)
 
Vandaag ook een bestelling gedaan, en niet nagedacht dat het die actie was, een domme vergetelheid wordt een pracht dag !!! :D :-"
 
29288520.jpg
 
Ook ik heb me niet in kunnen houden met deze actie..... flinke bestelling geplaatst zojuist!

Dank voor dit mogelijk maken carclean! :)^ (scheelt veel geld die 30% korting)