• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

krasjes hologrammen

evdven

Detailing addict
29 mrt 2010
65
52
Ik heb mijn motorkap gekleid en met de dap gedaan met mezzo op wit daarna finish met black,daarna met een hi tech foam applicator poorboy's black hole aangebracht,daarna ex-p met een monello concorso ultra soft finishing ccs round foam hand applicator,ging niet zo gemakkelijk met deze pad,daarna weer met een hi tech foam applicator in de natty's bleu gezet,nu zie ik in de zon en onder een bepaalde hoek nog swirls zitten die er eerst nooit gezeten hebben kan dit door de foam padjes gekomen zijn?

Zeer lastig om dat op afstand te beoordelen. De EX-P is echt heel makkelijk aan te brengen met een Concorso pad. Grote kans dat het aan je techniek ligt.
Was er na de Finale nog swirls te zien? Hoe lang heb je waxen laten drogen en waarmee heb je ze uitgepoetst? Heb je een beetje zitten boenen of heel lichtjes gewreven?
Om wat voor auto gaat het?

ik denk dat het ook kan liggen aan persoonlijke voorkeur,

ik kan ook echt niet overweg met die concorso padjes, vind ze gewoon te zacht/klein/teer

doe mij maar een lekkere lompe rode euro pad