• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen lakschade (bumper)

Meele

Detailing rookie
2 mei 2012
2
0
Ik heb totaal geen ervaring met herstellen van schade maar hier wil ik verandering inbrengen. Heb een aantal topics doorgespit en het leek me een goed idee om een topic te openen.

Gister een klein ongelukje gehad :klap tijdens het achteruit rijden.. tegen een paal gereden.

Het is jetta, aan de rechterkant op de bumper.

foto1ah.webp

foto2uj.webp

Hebben jullie ervaring met dit soort lakschade en hou het beste aan te pakken?

Zoals ik laatst aangaf op pagina 2 van [topic=9036]dit topic[/topic] (krassen gespoten kunststof zijspiegel) is het vaak heel moeilijk in te schatten hoe moeilijk/makkelijk krassen op gespoten kunststof te verwijderen zijn dmv polijsten.

Dit gezegd zijnde....
Volgens mij zal polijsten deze krassen zeker minder zichtbaar maken.... maar ik meen te zien dat de kunststof ook werkelijk ingedrukt is in de krassen en je ook door de lak zit, dat kan je uiteraard niet wegpolijsten....je zou dit bv wel kunnen opvullen met lak, wetsanden en dan polijsten.......maar of dit er netjes zal komen uit te zien is altijd afwachten....vaak blijf je het zien. :-/

spot-repair (plaatselijk plamuren/schuren/spuiten) is 100% resultaat, kost zo'n 150 excl btw
al het andere is hobbyen (inlakken/schuren/polijsten) is goedkoper maar blijft altijd enigszins zichtbaar

Bedankt voor jullie reacties.

Virus zei: