• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen verwijderen BMW (en VW)

We hebben dit mee om wat we hebben aan te vullen en nadien komt er dan nog een betere polish bij die meer bestemd is voor onze auto's maar misschien eerst toch zoveel mogelijk opgebruiken wat we nog staan hebben. We hebben alles gevraagd aan de verkoper, enkel de wax heb ik zelf gekozen omdat ik goede dingen erover had gelezen.

6eaca512f251444a76a6e63eba748eb1.jpg
 
Waar kom je vandaan,
Misschien iemand in de buurt om je op weg te helpen.
Of even een machine er op te zetten.
 
  • Leuk
Reactions: bros
Wow, wist dat vogelpoep slecht was voor je lak maar had geen idee dat het zo'n gevolgen kan hebben. Hebben jullie dan altijd iets in de auto om het op verplaatsing ook weg te kunnen nemen?

Ik heb al jaren gewoon een fles met water (ca. halve liter) met een spraykop in de auto liggen, met harde straal spuit ik het er zo af, en water is overal bij te vullen. Misschien naderhand wat vuile plekken en watervlekken op de lak, maar dat is met een wasbeurt weer verdwenen.

Er zijn volgens tientallen mensen hier uit Belgie actief, sowieso regio Antwerpen zitten er al een handvol. Ik denk aan bijv. @Merivawim @grandscenicman
 
Laatst bewerkt:
Antwerpen;).
Heb eigenlijk alles wel liggen voor het behandelen van een auto.
Dap900 v2
 
Er zitten volgens mij wel forumleden aan de kanten van Gent. Ik zou dat serieus eens doen, gewoon langsgaan en samen eens wat aan je auto doen.
 
Net de polo onder handen genomen en idem, krassen gaan niet weg. Eens het budget terug is aangezuiverd eens scholl polish enzo aanschaffen. Helaas was er geen daglicht meer dus het waxen en afwerken is voor morgen.

Eind resultaat in het donker

e6d1b9050f5a1164a35442db9a999cd5.jpg


Na het wassen:

ad977f848c642097cc10fd2a7593d89d.jpg


ebc61149a9a07eba294f57b6a4cb6832.jpg


a367c7914beef3951089685b2f5f7d38.jpg


00d2f998eb9a2b0701e10d774cd3c57f.jpg


En nog veel meer ... Vooral steenslag op de motorkap
 
Die int donker (eerste) morgen eens de krassen nog eens fotografen, was te donker nu.
 
Hij blinkt in elk geval wel mooi. Kleien ging ook vlot, was precies niet zo erg vuil dus was snel glad. De compound die we hebben (ultimate compound van meguiars) stelt niet zoveel voor dus zijn we meteen begonnen met polijsten (manueel).