• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krijg de gamma seal niet op doe m'n emmer,.wat doe ik fout?

Denk dat er maar weinig mensen zijn die de gamma seal er in een keer op krijgen. Je moet echt heel veel kracht zetten, zeg maar gerust bruut geweld :D
Nu even omgekeerd: hoe zou je gamma seal er weer af kunnen krijgen? Heb nu 2 emmers met 2 rode seals, maar wil eigenlijk een blauwe op de was emmer.
 
Er af halen staat gelijk aan stuk maken van de seal, dat is wat ik op t forum gelezen heb hier rofl
 
Denk ook dat je alleen met een breekijzer of een tang dat ding eraf krijgt. Seal stuk en emmer ook niet meer inbeschadigd.
Misschien voorzichtig doorzagen? Of met een kniptang aan de gang.
 
Jeroen S zei:
Misschien een hele gekke vraag,

Maar wat heb je aan een deksel die niet meer van je emmer af kan?
Jij hebt duidelijk de gamma seal deksels niet in jou assortiment!

De seal bestaat uit een kraag die je op de emmer klikt / rost en daarna kun je de deksel dus op de emmer schroeven. De deksel valt er altijd af te halen maar de kraag wordt lastig want die zit met behoorlijke spanning vast!
 
Dat van dat opschroefbare deksel had ik ook niet begrepen uit de omschrijving. Toch vraag ik me nog steeds het nut van een deksel af. Ik ga niet met mijn emmers op reis en bewaren voor een volgende keer lijkt me ook niet de bedoeling.
 
Ik heb ze gekocht voor wanneer ik in een wasbox mijn auto wil wassen (met name in de winter bij de temp net boven de 0 graden.

En om van die vieze wasbezem van de wasbox te blijven, vul ik thuis mijn emmertjes met aangenaam warm water, en een sopje.
Doe het deksel er op, slinger de emmers met water en al in de kofferbak. En ga dan opweg naar de wasbox.

Enige wat ik daar gebruik aan water, is dan even om voor en na te spoelen :eyes:
 
Heeft er iemand een toevallig foto van bovenaf van de emmers? Dus hoe de seal en de deksel er op zit? Misschien een stomme vraag, maar ik vroeg me af hoe het er uit zag?:schaam
 
Ja, inderdaad deze smurf is weer heel gelukkig.

Het verhaal ging zo...

Er was eens een kleine klotesmurf met een emmer en een deksel. Echter was dit klote smurfje niet zo sterk en kreeg hij het deksel niet goed op de emmer.
Hierdoor werd de smurf erg verdrietig. Gellukig kwam toen de grote sterke Nederlander langs!
2vmudkw.jpg

Deze held (op werkschoenen) ramde een beetje links daarna een beetje rechts en floep het deksel zat op de emmer!


Bart, je bent men held!
 
Niet minder hoog, die dingen zijn aardig sterkt. Bart heeft hem enkel een paar centimeters de grond in geduwd.