• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lakdiktemeter topic

Ik heb ook wel intresse maar hoop wel op een betere prijs.
Daarom is het voorstel van Lode mischien wel een uitkomst: een groepsbuy
Hoe gaat dat in zijn werk ? :rules
 
1. effe aan carclean vragen of het OK is dat je dat hier doet
2. contact opnemen met de fabrikant en vragen wat er mogelijk is.

Overigens wordt er op detailingworld ook geregeld een 'groupbuy' gehouden.
Stel je daar overigens niet teveel van voor.
 
Voor de mensen die enkel de lakdikte van hun eigen wagen willen kennen bestaat er ook altijd de mogelijkheid om dit eens te laten doen bij een forumlid in je buurt die een lakdiktemeter heeft, lijkt me een prima klusje voor 2 personen (1meten,1 noteren) + meteen ook een gelegenheid om over detailing te kletsen. :ja

Aanvulling: ik heb mijn pd8 230 euro betaald (ik vermeld dit ff omdat ik in voorgaande posts steeds 240 euro lees)
 
Ik lees al maanden mee in de diverse topic's over lakdiktemeters, maar ik wil niets via het buitenland bestellen. Ik opende daarom een nieuw topic, maar vanwege het slotje dan hier nog maar een keer aankaarten en misschien heeft iemand hier nog ideeën...

Zijn er in Nederland lakdiktemeters te vinden die voldoen aan de eisen van de autodetailer?

Ik kwam deze tegen:

[mod]Lees ook even de Forumregelsdoor:[/mod]
6. Commerciële inhoud is niet toegestaan, denk hierbij aan bedrijfs- en merknamen (al dan niet hobbymatig), (bedrijfs)logo's en hyperlinks in titels, berichten, onderschriften, avatars, banners en foto's . Commerciële inhoud wordt verwijderd of aangepast. Let hierbij ook op de keuze van je nickname/alias.

Nu heb ik nog geen gebruikerservaringen kunnen vinden, maar er zijn waarschijnlijk genoeg mensen die ook met deze vraag lopen. Is er iemand die kan aangeven of deze spec's goed zijn? Of misschien wat anders weten? Groupbuy?

Graag jullie advies/reactie.
 
Soepergrover zei:
Overigens wordt er op detailingworld ook geregeld een 'groupbuy' gehouden.
Stel je daar overigens niet teveel van voor.

Tja wat ik me ervan voorstelde was dat ik na betaling een PD8 thuis zou krijgen. Wat denk je? Dat gebeurde nog ook. Precies wat ik me ervan voorstelde Joost, niet meer en niet minder.
Overigens had ik liever bij mijn favoriete shop de PD8 gehaald maar helaas.....
Tim heeft me destijds wel verwezen naar Bert Himpe van een Belgische shop, ik weet niet of collega forummers iets met deze tip kunnen. (en of de tip mag blijven staan van de modjes)
 
Wat ik er van weet is dat via de DW nog steeds buys lopen maar dan voor de prijs van €215.
Nu zijn de prijzen in Belgenland €230 en vind ik wel erg minimaal. Als dan toch zou moeten aanschaffen dan liever middels een gerenomeerde winkel.be dan middels een GB uit Engeland.
Ze waren trouwens tot half jaar geleden ook €200, wellicht dat je bij een nieuwe opzet je dan weer bij de oude prijs terecht zou gaan komen.
Wil je er zelf 1 aanschaffen dan is via goed zoekwerk wellicht de betere optie.
Hoe dan ook vind ik wel dat je idd goed overleg met CC moet hebben en sowieso niet meteen wild moet gillen om een GB, staat naar mijn beste weten altijd nog een logo bovenaan dit forum wat gerelateerd is aan een winkel.
Maar goed, dat is hoe ik er tegenaan kijk in elk geval.
 
Via de GB in Engeland, koop je direct van de importeur/leverancier van de PD8.
Je hebt dan via hun ook de garantie.
Ik heb mijn lakdiktemeter via de betreffende GB gekocht en zie daar verder ook geen problemen mee.
Want of je deze nu via Engeland of via België aankoopt, in een garantiegeval stuur je toch de lakdiktemeter op.
 
Soepergrover zei:
Overigens wordt er op detailingworld ook geregeld een 'groupbuy' gehouden.
Stel je daar overigens niet teveel van voor.

Inderdaad, weet er alles van, maar waarom je opmerking "Stel je daar overigens niet teveel van voor"?
Is een prima groupbuy en keurig afgehandeld...........
 
Als in: "Verwacht niet dat je dan met honderd man mee kunt doen en dan een PD8 voor de helft van de prijs kunt krijgen".
Het is een ander soort groupbuy dan we hier gewend zijn. Eens in de zoveel tijd wordt zo'n buy opgestart en dan
kunnen er een man of 10-15 meedoen. Qua prijs moet je ook niet verwachten dat het heel erg ontzettend veel gaat schelen.
(maar alle beetjes helpen natuurlijk)

Voor de rest heb ik geen negatieve reacties gelezen over deze groupbuys. De afhandeling en het apparaat zelf zitten wel snor denk ik.
 
Ik heb mijn PD8 besteld in UK en was binnen 3 dagen bezorgd.
Betaalde nog geen £ 200.

Een fijn apparaat om enige leidraad te hebben tijdens lakcorrecties.
Wil in de toekomst wel een meter hebben welke de lagen afzonderlijk kan meten en ook z'n mannetje staat op kunststof.

Enige nadeel is dat dit soort apparaten erg in de kosten lopen (€ 2000 en meer).

Ach, weer iets om een potje voor te maken.