• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lakdiktemetingen formulier

Zo dus;

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Was inderdaad een behoorlijk werkje.
Buiten dat ik de transparante delen moest wegshoppen, zat ik ook met het probleem dat er op de halve zijkant geen details (meer) aanwezig waren.
Heb toen met behulp van een foto van een echte cabrio, deze weer tevoorschijn gekregen.

Is wel aardig gelukt dacht ik zo;

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Uiteraard graag gedaan.
 
Kijk eens aan Frans heeft een mooie medaille gekregen voor zijn werk aan de lakdikteformulieren. Zeer verdiend mag ik wel zeggen.
Proficiat Frans:party:
 
En jij bedankt voor de voordracht. ;)

Ik doe het met alle plezier en hoop dat anderen er profijt van hebben.
 
Dit is eigenlijk de enige tekening die ik van dat model kan vinden;
http://carblueprints.info/blueprints/peugeot/peugeot-206-2.gif

Weet niet of dat voldoende voor je is?

Maak er uiteraard volledige modellen van, geen halve.
 
Als bedankje aan onze gastheer voor de gastvrijheid en goede service; heb ik een formulier voor de Audi R8 gemaakt en aan de startpost toegevoegd.
 
Op speciaal verzoek toegevoegd, lakdikte formulier van een Passat CC 2009.

passat-vb.png


Met downloaden krijg je een fout te zien, omdat de forum software van Carklean dwars ligt.
Ik heb van alles en nog wat geprobeerd, maar C C aan elkaar wordt telkens veranderd naar Carclean.com in de link.
Hoop dat iemand hier eens wat aan kan doen, want het is zeer irritant.

Je moet in de downloadlink zelf even passat-Carclean.com%20 veranderen naar passat-CeeCee (2x hoofdletter C zonder de e's)
 
Had dit nog helemaal niet gezien :schaam
Handig voor verschillende doeleinden idd. bedankt voor je moeite!
 
Frans zei:
Op speciaal verzoek toegevoegd, lakdikte formulier van een Passat CC 2009.

Met downloaden krijg je een fout te zien, omdat de forum software van Carklean dwars ligt.
Ik heb van alles en nog wat geprobeerd, maar C C aan elkaar wordt telkens veranderd naar Carclean.com in de link.
Hoop dat iemand hier eens wat aan kan doen, want het is zeer irritant.

Je moet in de downloadlink zelf even passat-Carclean.com%20 veranderen naar passat-CeeCee (2x hoofdletter C zonder de e's)


Geweldig Frans, de Passat CC is er nog niet maar het lakdikteformulier al wel.

Ik ben al met Bert in overleg geweest over dat automatisch aanpassen. Volgens mij is het nu zo geregeld dat als je puur de letter combinatie van twee C's schrijft, de forumsoftware dat nog steeds naar carclean verandert, maar de combinatie van Passat dan een spatie en dan CeeCee (de e's natuurlijk eruit) zou moeten blijven staan.
Overigens werkt de download in de startpost nu voor mij zonder aanpassingen te hoeven doen.:)^
 
In de loop der tijd, zijn zo'n beetje alle lakdikteformulieren verdwenen van het internet, mede doordat ze niet op een eigen webruimte stonden.
Ik heb ze vandaag op een eigen webruimte gezet, zodat ze weer zichtbaar zijn (zie eerste pagina).
Wellicht doe ik er iemand een plezier mee.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en Svenn21
Beste Frans,
Ik heb getracht eens zo een formulier te bekijken, maar wanneer ik de eerste pagina open in mijn browser, dan verschijnt er meteen een venster met de tekst dat ik moet inloggen en dus een Login en Wachtwoord dien in te voeren.
Zou het kunnen dat daar iets aan moet worden aangepast? Ik zou die formulieren wel eens willen bekijken en zou helemaal willen controleren of er ook een Maserati Ghibli Coupe bij zit (1971 geloof ik).
 
Aficior Ja dat kan kloppen.
Ik was daar bezig met een website te ontwikkelen en heb er tijdelijk een htaccess beveiliging opgezet.
Verder er niet bij stilgestaan dat de lakdikteformulieren in dezelfde directory stonden.
Het slot is er weer af en je kunt ze nu weer gewoon dowloaden.
Echter staat er geen Maserati tussen.
 
QUOTE
en heb er tijdelijk een htaccess beveiliging opgezet
UNQUOTE
Je was mij even kwijt beste Frans, maar ik ben je dankbaar dat je het aangepast hebt. Dank daarvoor. En mocht ik wat moois vinden, dan zend ik het je toe.