• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

LeJann hier. *zwaait*

Welkom Janneau, wat ik je in elk geval aanraad, is om naar de Summer Detail Day te komen, waarschijnlijk zijn er ook wel mogelijkheden om zelf een machine vast te houden bij één van de demo-stands.


En dan de startpost van dit topic:



Ik durf het bijna niet te vragen...
maar jullie zijn toch niet toevallig oud-collega's? :joy:

Ik ga eens kijken waar en wanneer dat is. Ik heb nu net de bestelling geplaatst voor de dap900v3 mijn eigen auto gaat het canvas worden, daar mag vanalles misgaan :D
Dan maar in de wasbox om de hoek even voorwassen en de shampoo artikelen haal ik mss wel snel bij Heuts. :)
 
Laatst bewerkt:
Haha. Dat gevoel ken ik. We beginnen met een kleinigheid, lezen eens door dit topic, pikken ginds nog wat op uit dat filmpje. Twee maand later heb je voor enkele honderden euri materiaal in je garage staan en staan alle buren in rij aan te schuiven om hun wagen ook zo te laten blinken. Let op : deze hobby en dit forum werken verslavend .
 
  • Leuk
Reactions: M.oos
Haha. Dat gevoel ken ik. We beginnen met een kleinigheid, lezen eens door dit topic, pikken ginds nog wat op uit dat filmpje. Twee maand later heb je voor enkele honderden euri materiaal in je garage staan en staan alle buren in rij aan te schuiven om hun wagen ook zo te laten blinken. Let op : deze hobby en dit forum werken verslavend .
Hahaha het maakt me niet zo uit, ik ga er een leuke hobby aan beleven en lees vol aandacht alles wat ik tegenkom wat maar een beetje boeiend lijkt. (Alles.) De buren mogen komen, hetzij tegen vergoeding uiteraard! 2 emmers, grid, mijn wishlist blijft groeien. Mijn canvas is ruw en zit vol insecten dus eigenlijk heb ik zoveel keus ook niet.. :D
 
  • Leuk
Reactions: Dany
Ik heb nu net de bestelling geplaatst voor de dap900v3

Uiteraard een goede keuze, maar om nou een link te plaatsen van een "con-culega"......
Je zit hier op het Carclean-forum, dus het zou netjes zijn geweest om bij hun die DAP te bestellen: je gaat ook niet in een Mercedes showroom luidruchtig kenbaar maken dat je een BMW hebt besteld, toch?

En wat bedoel je met canvas?
Ik weet niet beter dan dit een materiaal is: https://nl.wikipedia.org/wiki/Canvas_(materiaal)
(oh ja, een Belgisch televisie-zender of zo ook nog....)
 
  • Leuk
Reactions: LeJann
Uiteraard een goede keuze, maar om nou een link te plaatsen van een "con-culega"......
Je zit hier op het Carclean-forum, dus het zou netjes zijn geweest om bij hun die DAP te bestellen: je gaat ook niet in een Mercedes showroom luidruchtig kenbaar maken dat je een BMW hebt besteld, toch?

En wat bedoel je met canvas?
Ik weet niet beter dan dit een materiaal is: https://nl.wikipedia.org/wiki/Canvas_(materiaal)
(oh ja, een Belgisch televisie-zender of zo ook nog....)

Oh, natuurlijk wat dom..
Canvas als een soort doek zoals Jansen al opviel.
 
Laatst bewerkt: