• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lers88 stelt zich voor

Lers88

Detailing addict
21 jan 2010
31
52
Hallo allemaal,

Ik wil mezelf ook even voorstellen.
Ik ben Lars, 21 jaar en ben me de laatste tijd ook aan het oriënteren in de wereld van autodetailing.

Ik rijd zelf een Seat Cordoba Cupra:

3955501777_12b806d314.webp

Heb een paar maanden terug mijn eerste bestelling gedaan op Carclean en daarmee mijn auto behandeld.

Ik had toen wat doeken, applicators en wat spullen van Poorboys besteld.
Dit ging toen om Black Hole, Ex-p sealant en Natty's Wax.

Binnenkort wil ik machinaal gaan detailen met de bekende DAP. Dit had ik al lang willen bestellen, maar ik ben nog een student dus dat gaat soms zo moeilijk ;)

Mijn verlanglijstje op Carclean staat ook al erg vol ;)
Tussendoor lees ik me hier op het forum goed in over alles wat bij het detailen komt kijken en heb ik erg veel aan de how to's!

Welkom, en leuke auto.

Zat je kap op je lens gedraaid, of heeft je camera zoveel vignettering?

Dap zal ik heel erg goed kunnen gebruiken denk ik ja. Lak van de seat kan wel een beurtje gebruiken.
Vorige eigenaar heeft ook erg geknoeid met de lakstift op de motorkap, maakt het er ook niet mooier op. Heel erg balen! Misschien maar een keer opnieuw laten spuiten.

Ik kan het beste de Monello serie gebruiken voor de VAG-lak toch?

Bij voorhand is niet te zeggen welk produkt voor welke lak geschikt is, maar ze zeggen inderdaad dat monello de uitkomst is voor vag lakken.