• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Let it Rain! Een maand lang korting!

Waar blijven de foto's van jullie regendans? :p

modern_rain_dance_by_warrioronlydude-d30zjcc.jpg
 
De regen van deze maand was wel erg treurig. Helaas hebben al die regendansjes niet veel geholpen. Als troost hebben we vandaag en morgen een leuke compensatie voor jullie!

Ijskoud is het nu en wat is er dan leuker dan een echte ijsmeting? Wij hebben net een stuk ijs uit het slootje naast ons pand opengehakt. Het ijs was maar liefst 16 mm dik en dat betekent een korting van 16%! Je kunt de LetItRain18 code voor deze korting gebruiken.

Deze korting is vanaf vandaag 13.00 uur maar liefst 24 uur geldig. Morgenochtend doen we een nieuwe meting en deze korting is dan geldig tot en met woensdag 13.00 uur! Veel shop- en schaatsplezier allemaal!

ijsmeting 26 feb 2018.jpg
 
Kijk!
Dat is meedenken met je klant (en ik wens jullie daarbij extra veel omzet toe natuurlijk) na de dure december maand.
Hulde voor deze aanpassing.
Ik beloof dat ik vanavond meteen ga kijken of ik dat kan belonen. (Of ik nog wat nodig heb of kan gebruiken).
 
  • Leuk
Reactions: Etterual