• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Let It Rain: februari 2019!

@exCite ik neem aan dat een voordelpakket met pads en polijstmiddel e.d. uitgesloten zal zijn voor de Let It Rain actie. (just so you know) ;)
als je het voordeel pakket apart kan bestellen dan geniet je wel van de korting.. ik heb bvb de Gyeon Q2 Rim protection kit apart in bestelling gezet en daarbij alle onderdelen die in het pakket zaten ook apart besteld en toch nog genoten van 28 % korting ipv de 15 % die op het volledige pakket werd gegeven..:innocent:
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en RoyR
Zit al de hele tijd naar een winkelmandje te kijken gevuld met een sidekick. Maar kom er met mezelf niet uit of ik hem echt nodig heb.. :rolleyes:

Ik heb hem met de vorige hoge kortingsactie (20%) gekocht afgelopen donderdag. Twijfelde al langer om de Sidekick te kopen, afgelopen zaterdag gebruikt, en had het veel eerder moeten kopen ;)
 
  • Leuk
Reactions: Saxo 16v
Tricky, wilde net een pakket met afplaktape bestellen. Ik zag gelukkig nog op tijd dat het een actiepakket was. Alle rolletjes los genomen en toch nog extra van de korting kunnen genieten. Thanks carclean. Weer een bescheiden bestelling geplaatst.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw en Tim
Nou, het vakantiegeld is er inmiddels al door. Gelukkig toch mezelf weten te beheersen. Wel m’n nummer twee in hoogste bestellingen ooit bij Carclean...

Nu nog wat beter weer en een garage...
 
Laatst bewerkt:
Als er iets niet in voorraad is, wordt dat dan achterna gestuurd?
Ik wil voor de eerste keer Crudzilla bestellen maar die is niet in voorraad.