• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Let It Rain: februari 2020!

Die redirect naar de homepage is nu opgelost als het goed is.

Yup, deze is opgelost. Het rare van de verzendingskosten is nog steeds. Bv ik plaatse Meguiars soft gel in mijn mandje, daar stond dan 4,75 E verzendkosten. Als ik dan op 'bestellen' klikte en naar de betaalpagina ging waren deze plots 5,75. Eerder probeerde ik hetzelfde met Gyeon quick detailer en toen ging het van 4,5 naar 5 E als ik me goed herinner.

Dit gewoon ter info, ik ben niet van plan één iets te bestellen was gewoon benieuwd naar de verzendkosten voor één artikel.
 
Het is dat er een max is, want ik was vandaag in Amstelveen en daar leek het alsof er 167% korting was gevallen. :p

Ik ga sowieso de huidige korting gebruiken om eindelijk weer eens wat te kunnen bestellen! (Jippie!) Was al aardig genezen van het Detail-virus, maar hij lijkt de kop weer op te doen.
 
Volgens mij is de korting over de regen van 0.00 uur tot en met 23.59 vorige dag..
Toch een wel heel erg leuke korting!! Ik voorspel een drukke dag voor CC en PostNL
 
Yup, deze is opgelost. Het rare van de verzendingskosten is nog steeds. Bv ik plaatse Meguiars soft gel in mijn mandje, daar stond dan 4,75 E verzendkosten. Als ik dan op 'bestellen' klikte en naar de betaalpagina ging waren deze plots 5,75. Eerder probeerde ik hetzelfde met Gyeon quick detailer en toen ging het van 4,5 naar 5 E als ik me goed herinner.
Dat heeft te maken met een issue met BTW. Hij toont de kosten soms exclusief BTW. O.A naar België.
 
Ik bedoel dat de korting ook verkregen kan worden op de aankoop van cadeaubonnen, dus 100 euro voor 80 euro mits de let it rain korting van 20%.
Mijn winkelmandje zit voorlopig genoeg gevuld, maar indien dit mogelijk is zou ik het alsnog overwegen om een bepaald bedrag aan te kopen in vorm van die coupons voor op een later tijdstip te gebruiken.