• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lichte krassen in autokap

lucas9z

Detailing rookie
25 feb 2019
4
2
Hallo vrienden,

Ten eerste, mijn hoofdtaal is niet Nederlands, dus mijn excuses als een zin hier vreemd klinkt, ik maak veel gebruik van een vertaler omdat ik geen berichten in het Engels heb gezien en ik hoop dat dit begrijpelijk is.

Ik ben erg nieuw in auto detaillering en ik heb net een Honda HR-V gekocht, in de winter kreeg ik wat lichte krassen op de motorkap die ik toen ontdekte omdat ik (iemand uit een tropisch land die nog nooit sneeuw heeft gezien voordat hij naar Nederland kwam) er de ijskrabber op gebruikte.

Ik ben nu aan het nadenken over hoe die te repareren, ze zijn erg licht en kunnen niet gevoeld worden met de vingernagel, ik vond een paar inhoud die me op Meguiar's Ultimate Compound wees als een redder en ik zou graag willen weten of dat die krassen zou oplossen.
 

Bijlagen

  • IMG_3139.JPG
    IMG_3139.JPG
    156,4 KB · Weergaven: 337
  • IMG_3270.JPG
    IMG_3270.JPG
    164,7 KB · Weergaven: 400
  • IMG_3782.JPG
    IMG_3782.JPG
    127,6 KB · Weergaven: 342
Welkom Lucas. Het gaat hier overigens over detailing en niet over detaillering (detaillering gaat over kleine onderdeeltjes :p)