• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Maverick

Maverick

Detailing rookie
24 jun 2008
14
0
Hallo allemaal,

Ik ben Cédric, ben 23 jaar en kom uit Belgisch Limburg.
Sinds een paar jaar ben ik geïnteresseerd in het detailen van auto's. Ik heb dan ook al een hoop producten uit de consumentenlijn van Meguiars. Het wordt echter tijd om deze uit te breiden, en zo ben ik dus op deze site terecht gekomen. Wat een leuke dingen staan er toch in die webshop :cool: Ik heb sinds kort ook een Bosch PEX400 excenter aangeschaft en zal dan ook de nodige bestellingen moeten doen om hiermee aan de slag te kunnen gaan :ja Maar eerst nog wat kennis opdoen op dit leuke forum.

Dit is mijn auto. Het is een Opel Corsa 1.3CDTI.

DSC05104.jpg


Groeten,

Cédric
 
misschien meer een insider joke voor degenen die regelmatig films kijken en een beetje daarvan op de hoogte zijn....

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

een hele jonge Tom Cruise :D in de inmiddels klassieker Top Gun
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom, mooie wagen.

Ja ik ken ook nog wel iets herinneren met zijn nick.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maverick wordt in dit verband meestal geassocieerd met: an independent individual who does not go along with a group or party

Maar het betekent ook: an unbranded range animal; especially : a motherless calf :-b


Meen me te herinneren dat er vroeger ook een stripverhaal was met een piloot met die naam... Weet alleen niet meer hoe die strip nou ook al weer heette.
 
Ik had, voordat ik mijn dagelijks leesrondje op het forum begon nog hierna


zitten kijken (geen flauw idee meer hoe er terecht kwam). Muziek uit de film Top Gun.

Het eerste wat ik zie in het "Stel jezelf voor !-topic" is iemand die Maverick als nickname heeft. Toeval......??!! :weetniet

Typische jaren 80 clip trouwens: Lekkere muziek, maar die kleding.... en dat haar! :rofl