• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

meg 1-2-3 steps

Mooi, dan zitten we op 1 lijn. Weet inderdaad niet precies wat TS wil bereiken met Step 1-2-3, alleen doordat de vergelijking met PB snel gezet was is de discussie onstaan dat hij swirls wilde weg werken. Indien het echt om het gebruik gaat van Step 1-2-3, dan kan het machinaal, al zijn er wel betere producten dan de step 1-2-3. Denk aan een Dodo Lime Prime (lite), welke wel gemaakt is voor machinaal gebruik.
 
Maar weet je wat het is ? Gewoon lekker van alles proberen. Je wilt tenslotte ook niet iedere dag pindakaas op brood !
Een keertje dodo,mothers enz enz. Dan blijft het een beetje leuk.:D
 
Interessant topic, aangezien ik binnenkort waarschijnlijk een DAP500 ga aanschaffen maar ook nog vollop producten uit de consumentenlijn heb staan.
Als ik deze allemaal ineens moet vervangen door andere producten, wordt het ineens wel een heel duur geintje.
Ik zou het dus liever geleidelijk doen, dus als een product bijna op is, vervangen door een product dat meer geschikt is voor machinale verwerking.
 
Jazeker alles geleidelijk aan. Als de een bijna op is probeer je weer iets anders.