• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars opvouwbare/inklapbare emmer

• Topicstarter Topicstarter rick.s
  • Startdatum Startdatum
R

rick.s

Guest
Ik weet niet in welke groep dit thuis hoort dus zet hem hier maar neer

Heeft er iemand ervaring met bovengenoemde emmer? Mij lijkt het ideaal om mee te nemen naar de wasbox, maar het ziet er een beetje simpel uit dus hoor graag jullie ervaringen.
Past hier ook een grit guard in?

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij ook helemaal niet handig om mee te nemen naar de wasbox. Bij de wasbox bij mij om de hoek heb je namelijk geen mogelijkheid om water af te tappen. Als je dat wel kan, dan lijkt het me misschien wel handig, maar een paar normale emmers nemen ook niet zoveel ruimte in toch?

Als ik moest wassen bij een wasbox dan zou ik gamma seals voor mijn emmers kopen zodat ik ze thuis al kan vullen, en dan mee kan nemen naar de wasbox.

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij ook helemaal niet handig om mee te nemen naar de wasbox. Bij de wasbox bij mij om de hoek heb je namelijk geen mogelijkheid om water af te tappen. Als je dat wel kan, dan lijkt het me misschien wel handig, maar een paar normale emmers nemen ook niet zoveel ruimte in toch?

Als ik moest wassen bij een wasbox dan zou ik gamma seals voor mijn emmers kopen zodat ik ze thuis al kan vullen, en dan mee kan nemen naar de wasbox.
Ik heb hem inmiddels gekocht en al geprobeerd. Moet zeggen hij bevalt goed, alleen even uitzoeken hoe ik hem het makkelijkst weer droog/schoon krijg.
Ik spuit hem gewoon met de hogedruk vol, op spoelen zetten dan komt er schoon water uit en dan op een behaalde hoek op de emmer dan loopt hij wel vol

Ik neem m'n emmers mee naar de wasbox en vul ze daar met warm! water. :cool:

20160202_101334.webp

nou ja!! ik tank daar altijd met de touringcar, is me nooit opgevallen dat ze daar warm water hebben!
maar om daar mijn auto te gaan wassen is me echt te ver vanuit Loosduinen :worried:
en een hond heb ik ook niet!! Hahahaha