Een apart projectje, een bijna nieuwe E Coupe onder de krassen en hologrammen? hoe kan dat nou!
Deze mercedes(4 maanden oud) heeft de vangrail een aantal malen gekust, hij is daarna gerepareerd en opnieuw gespoten.
Helaas heeft de spuiterij er daarna snel een poetsdoek overheen gehaald met krasjes als resultaat. Ook zat er spuitnevel op de nieuwe velgen/banden. Verder diverse vette plekken op de lak.
Het interieur zag er niet veel beter uit, ramen waren kapot en het regende op het moment van het ongeluk, overal glas en modder in de auto, dit is
Goed, plan van aanpak:
Exterieur:
- Geen rotary, ik durfde het niet aan met deze lak omdat de auto pas 3 weken geleden gespoten was, eigenlijk dus te vroeg voor detailen maar er was geen andere mogelijkehid
- Excenter icm oranje LC pad en intensive polish van Menzerna
- Excenter icm witte LC pad en final finish van Menzerna
- Exenter icm zwarte LC pad en Black Hole
- EX-P
- Colllinte 476S
- Natty's Blue
Banden ontvet en ontdaan van spuitnevel, zelfde voor de velgen.
Daarna de banden in de tiregloss van Meguiars
Ramen met de glass celaner van meguiars.
Intereur:
ALLES uit de kast moeten halen voor het interieur, de foto's van het interieur volgt nog.
Leer volledig gereinigd en opnieuw in het vet gezet(meguiars 2 steps)
Vloeren met extractor behandelt
Verder volledig interieur schoongemaakt met apc en daarna de Meguiars NXT Generation Tech Protect er overheen(waar van toepassing).
Goed de Foto's:
Zo kwam hij aan klaar om in de garage te verdwijnen:
Stof, vlekken en krassen, ik blijf moeite hebben met het goed vast leggen van krassen:
Na polijsten:
En project is weer afgerond. De auto heeft nog wel wat werk met name het afstellen van de schermen, bumpers etc.
Deze mercedes(4 maanden oud) heeft de vangrail een aantal malen gekust, hij is daarna gerepareerd en opnieuw gespoten.
Helaas heeft de spuiterij er daarna snel een poetsdoek overheen gehaald met krasjes als resultaat. Ook zat er spuitnevel op de nieuwe velgen/banden. Verder diverse vette plekken op de lak.
Het interieur zag er niet veel beter uit, ramen waren kapot en het regende op het moment van het ongeluk, overal glas en modder in de auto, dit is
Goed, plan van aanpak:
Exterieur:
- Geen rotary, ik durfde het niet aan met deze lak omdat de auto pas 3 weken geleden gespoten was, eigenlijk dus te vroeg voor detailen maar er was geen andere mogelijkehid
- Excenter icm oranje LC pad en intensive polish van Menzerna
- Excenter icm witte LC pad en final finish van Menzerna
- Exenter icm zwarte LC pad en Black Hole
- EX-P
- Colllinte 476S
- Natty's Blue
Banden ontvet en ontdaan van spuitnevel, zelfde voor de velgen.
Daarna de banden in de tiregloss van Meguiars
Ramen met de glass celaner van meguiars.
Intereur:
ALLES uit de kast moeten halen voor het interieur, de foto's van het interieur volgt nog.
Leer volledig gereinigd en opnieuw in het vet gezet(meguiars 2 steps)
Vloeren met extractor behandelt
Verder volledig interieur schoongemaakt met apc en daarna de Meguiars NXT Generation Tech Protect er overheen(waar van toepassing).
Goed de Foto's:
Zo kwam hij aan klaar om in de garage te verdwijnen:
Stof, vlekken en krassen, ik blijf moeite hebben met het goed vast leggen van krassen:
Na polijsten:
En project is weer afgerond. De auto heeft nog wel wat werk met name het afstellen van de schermen, bumpers etc.