• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Metalic wagen polijsten ?

Ignition zei:
Nou dan heeft het dus ook geen nut om een project/show topic aan te maken.

Dat is niet wat we zeggen, wat we zeggen is dat we op de door jou geplaatse foto's niet kunnen beoordelen of de swirls ook weg zijn.

Wat we eigenlijk willen zien is zoiets als onderstaande foto's :

P1130063.webp

P1130149.webp

Hierop is goed te zien wat voor swirls er waren voor je aan de slag ging en wat het eindresultaat was toen je klaar was.
Wat RedCat aangeeft is trouwens helemaal waar : zolang jij lekker bezig bent en jij happy bent met het resultaat is er niks aan de hand.
Hetzelfde geldt ook voor de spullen die je gebruikt, zoalng jij daar tevreden mee bent moet je dat lekker blijven gebruiken.

Feit is echter wel dat 95% van de gebruikers hier afscheid heeft genomen van dat soort "poetsmiddeltjes" en dat heeft echt een reden ;)

Ik weet ook wel wat bedoeld werd hoor.
Maar ik kreeg de swirls voordat ik ermee aan de slag ging, niet op de foto, maar er zaten ook amper swirls op :schaam

Dus vandaar nog even geen show topic :schaam

Ik zal wel een keertje een ander show topic aanmaken, werd vandaag ook al 2 keer aangesproken of ik ook auto's deed 'cleaneren' dus hoop dat er meer gegadigden zijn :-b
Eigenaar was ook echt heel erg tevreden en kwam nog eens extra terug om me nog eens te bedanken toen ik de zooi aan het opruimen was :-)^
Hij was ook al reclame aant maken voordat zijn wagen ook maar klaar was :lol

En na verloop van tijd wil ik ook overstappen naar duurder (en ook uiteraard beter) spul, maar wil eerst mijn zooi op maken en dan zo langzamerhand een mooie verzameling bij elkaar sparen :cool
Maar eerst even mijn kever in orde krijgen (technisch), ben het nu wel heul lang aant uitstellen :)_[]

:cool

Ik weet ondertussen wel dat zo'n machine lekker op de plank bij de Gamma moet blijven liggen,
het ging er mij even om dat iedereen juicht, het apparaat getoond wordt en dan ineens is de pret gedrukt vandaar mijn stukje .... vond zo opvallend dat ik het even niet laten kon
De foto's van Juffer1/Arjan tonen idd de juiste methode aan, maar zoals RedCat als eerste aangaf, het is ook de pret die je moet hebben ( tenzij 'bedrijfsmatig' bezig bent uiteraard )

Hallo,

Toevallig zag ik als eerste jouw machine(met het gekende vervolg:-" ) en wou zeker geen afbraak doen op jouw prestaties hoor.
Ik vind trouwens dat jij net werk levert en dat is het voornaamste.

Je zegt zelf dat er al meer gegadigden zijn om meer auto's te poetsen,doe dan zeker zo voort en stukje bij beetje kom je wel aan nieuwe(en betere) spullen.

Mijn buur die al jaren op pensioen is heeft ook zo'n gelijkaardige machine als in de "Gamma" en beweert dat deze zeker niet goedkoop was.
Hij heeft er zelfs vroeger de rode(roze) auto van een andere buur mee gedaan en deze was ook uitermate tevreden.
Toen ik hem erop wees dat dat eigenlijk niet kon, bleef hij bij zijn standpunt dat de wagen er terug uitzag zoals bij jou op de foto's .

Als jij je er goed bij voelt en de anderen zijn tevreden is er geen probleem,tenslotte zijn we hier om mekaar tips te geven en willen we geen afbreuk doen aan jouw werk .

Ik durf gerust toegeven dat ikzelf voordat ik cc ontdekte, niets afwist van hoe je een auto een beetje deftig onderhield(op poetsgebied).
Er is maw een hele nieuwe wereld opengegaan voor mij en zo zie je maar dat we allemaal een keer moeten beginnen en ....leren.

Groeten Danny