• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

MetallicatTim - BMW E30 325i M-Tech II

MetallicatTim

Detailing rookie
25 jul 2010
20
0
Hey poetserts

Werd toch wel eens tijd dat ik me hier aanmeld, dus bij deze.

Ik ben Tim Mingers, 25 jaar en uit het zuiden des lands.
Na een BMW E30 318i als allereerste eigen auto, heb ik een 325i M-Tech II in MalachietGroen gekocht, deze heb ik inmiddels alweer 4,5 jaar ( 11-02-2006 ) en heb er al veel te veel mee meegemaakt, maar ben er nog steeds dolblij mee!
Ik ben op en top E30 fan en zal ook nooit meer een andere wagen rijden! Als dagelijks vervoer heb ik nog een Golf III TDI zodat de BMW wat rust krijgt.
Ik (E30Fansite.nl) organiseer elk jaar de E30 Summer Meet waar Carclean uiteraard ook bij aanwezig is! :cool:

Mijn vriendin Naomi heb ik een 318iA uit 1985 aangesmeerd en mijn vader rijdt nu in een originele 798 M-Technic Cabrio Last Edition 325i. Daar zijn er maar 250 van gemaakt in 1991.

Dat was wel weer genoeg tekst, foto's:

De Bronzitbeige 318iA van mn vriendin:
1.JPG

14.JPG

16.JPG


De 325i van mn pa:
M325iC-24.JPG

M325iC-29.JPG


En ook mn eigen niet vergeten:

Zo kocht ik hem op 11-02-2006:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Deze foto's zijn het meest recent van mijn vakantie naar Italië begin juni.
Vakantie-2.JPG

Vakantie-11.JPG

Vakantie-20.JPG

Vakantie-25.JPG

Vakantie-26.JPG

Vakantie-49.JPG


En bovenaan de Stelviopas:
Vakantie-65.JPG


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En nog wat specs:
BWJ: 22-08-1988 ( eerste tenaamstelling: 07-06-1990 )
Km.stand: 238.000
MalachitGrün
Natur Sportinterieur met middenarmsteun achter
16" 7J+8J Alpina's
Cruise Control
Elec. ramen
Stoelverwarming
Verw. ruitensproeiers
M-Tech instaplijsten
Hartge Veerpootbrug
BMW Jerry-can
Cv op AB

Ik heb er al heel veel aan vervangen zoals nieuwe koppeling, geheel nieuw koelsysteem, remmen, M-Tech II stuur, gereviseerde versn. bak, einddemper, aandrijfrubbers etc etc.
Het GEHELE onderstel is dit jaar aan de beurt met o.a. een Bilstein B6/8 set en 50/30 verlaging. Ook alle rubbers worden vervangen en alles word gecoat voor het er weer onder gaat.
Motorrevisie komt over een paar jaar wel, ik rijd hem eerst zover mogelijk op, kan ik in de tussentijd sparen ;)

Helaas is er afgelopen weekend ( 18-07 zie ook: http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=6&t=23153 ) ingebroken in mijn BMW en is er vanalles vernield en mijn HELE tas met poetsspullen gestolen, daar zat zeker voor 400 euro aan spullen in...
Dinsdag wordt de schade getaxeerd, hopelijk krijg ik een mooi bedrag, dan kan ik een leuke bestelling gaan plaatsen hiero :D

Grtz Tim
 
welkom! spijtig van die diefstal; hopelijk heb je snel terug spullen want die van jou kan langs de buitenzijde wel een beurtje gebruiken :ja
 
Wat een prachtige E30! toch wel een van de mooiste die ik ooit gezien heb:)^
Leuk om te zien dat er voor elk type BMW wel een forum/club is.
foto van een BMW7forum meeting,^^ ,vind je misschien ook wel leuk om te zien
P1030014.jpg
 
corsawim zei:
welkom! spijtig van die diefstal; hopelijk heb je snel terug spullen want die van jou kan langs de buitenzijde wel een beurtje gebruiken :ja

Absoluut! Met een beetje geluk krijg ik genoeg uitgekeerd om hem helemaal opnieuw te laten spuiten ;)

P.s. leuk forum dit! lekker druk en veel kennis aanwezig!
 
RogierV12 zei:
Wat een prachtige E30! toch wel een van de mooiste die ik ooit gezien heb:)^
Leuk om te zien dat er voor elk type BMW wel een forum/club is.
foto van een BMW7forum meeting,^^ ,vind je misschien ook wel leuk om te zien
P1030014.jpg

Jah die heb ik wel gezien via BMWFan.nl ;) Altijd mooi om liefhebbers bijmekaar te zien, maakt niet uit om welke auto het gaat.
 
hey Timmos,
EINDELIJK hier ook aangemeld? :cool:

ff kl#te van de diefstal, maar wat gebeurd is, is gebeurd.....
veel leesplezier hier (ook al is het al het zoveelste forum wat je door moet spitten :p ;) )