Gisteren voor het eerst de PRO900 eens uitgeprobeerd.
Motorkap eerst gekleid en toen maar aan de gang................
Machine draait lekker stil, 0 trillingen, das fijn.
Compressor pad erop, paar dotten mezzo en godzegendegreep.
Dit is wel totaal iets anders dan de DAP, had dat wel gelezen maar nu dus zelf ervaren.
Het is even wennen met het sturen van de machine, maar na een aantal minuten kreeg ik toch wel het gevoel te pakken.
Nu vond ik wel dat regelmatig de pad wat begon te "Happen", ging niet lekker soepel.
Het was een graadje of 24 en nogal vochtig in de lucht, pre-onweer zal ik maar zeggen.
Dit vinden de mezzo en Menzerna producten nu niet echt ideaal heb ik gelezen........
Om de polish wat "soepeler" te maken, is het ok om er een paar dotten olierijke polish bij te doen. Zou je daar M80 voor kunnen gebruiken? (heb ik ook nog wat van staan)
Dat heb ik ergens gelezen..............
Is er al een "standen" overzicht, rpm-pad-product zeg maar, voor ons beginners?
Heb er verder wel lol in! :-b
Motorkap eerst gekleid en toen maar aan de gang................
Machine draait lekker stil, 0 trillingen, das fijn.
Compressor pad erop, paar dotten mezzo en godzegendegreep.
Dit is wel totaal iets anders dan de DAP, had dat wel gelezen maar nu dus zelf ervaren.
Het is even wennen met het sturen van de machine, maar na een aantal minuten kreeg ik toch wel het gevoel te pakken.
Nu vond ik wel dat regelmatig de pad wat begon te "Happen", ging niet lekker soepel.
Het was een graadje of 24 en nogal vochtig in de lucht, pre-onweer zal ik maar zeggen.
Dit vinden de mezzo en Menzerna producten nu niet echt ideaal heb ik gelezen........
Om de polish wat "soepeler" te maken, is het ok om er een paar dotten olierijke polish bij te doen. Zou je daar M80 voor kunnen gebruiken? (heb ik ook nog wat van staan)
Dat heb ik ergens gelezen..............
Is er al een "standen" overzicht, rpm-pad-product zeg maar, voor ons beginners?
Heb er verder wel lol in! :-b