• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn Collinite 845 is dik en klonterig, is dit normaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackbulletje

Detailing rookie
8 sep 2009
19
0
Ik heb vandaag pakketje binnengekregen met mijn ssr en wax.
Nu heb ik de wax gekregen van Collinite Liquid Insulator Wax No. 845 - 473ml
nu heb ik hem geopend en moet vloeibaar zijn maar bij mij is dik hoort dit of zit er nu wat vekeerds in?

Want als ik in fles knijp komen allemaal klonten uit.

Lichtjes opwarmen (even op de radiator zetten) en heel goed schudden met de fles.

dat is heel normaal..

heeeeel goed schudden.. als je denkt dat je genoeg heb geschud, moet je nog 15 minuten..
hij word.. als water..
zo dun..

maar schudden.. schudden schudden schudden... en op gegeven moment word hij echt als water!!

schud hem de eerste keer wel zo lang, dat hij helemaal vloeibaar is!

na 2 keer gebruikt te hebben, hoef je maar heel even te schudden voordat hij weer als water komt.

dus ja, dat is normaal (gebruiksaanwijzing h'e)

niet zo moeilijk doen; gewoon in een bak met warm water leggen voor een kwartiertje en daarna is 'ie vloeibaar en blijft 'ie dat meestal ook.

het was vast niet bedoeld om mensen met een beperking in de zeik te nemen ;-)

Iedereen heeft toch wel eens een stotteraar nagedaan, of vriendelijk gelachen om de onschuldige spontane opmerkingen van iemand met het syndroom van Down (mongooltje in de volksmond).

Voordat iemand denkt dat ik lach om mongooltjes: Ja, ik lig continue om hen en met hen in een deuk. Ik ben namelijk vrijwilliger geweest met dat soort mensen, EN met mensen uitsluitend met een lichamelijke beperking in een rolstoel die ik hielp met paardrijden :-d En mijn opa had Parkinson, en allebei konden we hard lachen als hij een kopje thee wou drinken :lol

Ik moest wel lachen om Thabird ;)

Back ontopic: of hard schudden of even opwarmen op de verwarming of in een bakje water (au bain marie; Frans voor 'in bad met Marietje' :-d )

Ik heb ook Collinite 845 en bij aankomst was ie ook zoals je omschreef: dik en klonterig.

De emmer warm water van tinus heb ik toen geprobeerd, wat goed werkte. Daarna nog, inderdaad, flink schudden en het wordt lekker vloeibaar en heel gemakkelijk te verwerken.

Status
Niet open voor verdere reacties.