Hallo allemaal,
Ik zit met een klein dilemma. Aankomende donderdag wordt mijn nieuwe auto afgeleverd. Dat is een 2016 MINI JCW in Midnight Black. De auto zit, zoals ik in de showroom kon zien, best vol met orange peel en ik zou graag willen kijken hoe ik dat het beste kan verwijderen. Ik heb al enige jaren ervaring met mijn dag van Megiuars en sinds vorig jaar heb ik een PAW900. Ik twijfel nu of ik een andere (sterkere) DAP moet aanschaffen of juist voor een rotary moet gaan. Ik heb al zitten kijken naar de Monello denim pads om de orange peel mee te verwijderen.
De planning is in ieder geval dat ik de JCW volledig in de gyeon Mohs zet. Ik heb op dit moment cancoat (twijfel nog of ik als eerste aanbreng) en wil later, september of oktober, de auto dan de mohs behandeling geven. Tevens wil ik de plastic delen in de gyeon trim hebben en de velgen natuurlijk in de Rim.
Heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?
In ieder geval alvast bedankt voor het lezen!
Groetjes Michel
Ik zit met een klein dilemma. Aankomende donderdag wordt mijn nieuwe auto afgeleverd. Dat is een 2016 MINI JCW in Midnight Black. De auto zit, zoals ik in de showroom kon zien, best vol met orange peel en ik zou graag willen kijken hoe ik dat het beste kan verwijderen. Ik heb al enige jaren ervaring met mijn dag van Megiuars en sinds vorig jaar heb ik een PAW900. Ik twijfel nu of ik een andere (sterkere) DAP moet aanschaffen of juist voor een rotary moet gaan. Ik heb al zitten kijken naar de Monello denim pads om de orange peel mee te verwijderen.
De planning is in ieder geval dat ik de JCW volledig in de gyeon Mohs zet. Ik heb op dit moment cancoat (twijfel nog of ik als eerste aanbreng) en wil later, september of oktober, de auto dan de mohs behandeling geven. Tevens wil ik de plastic delen in de gyeon trim hebben en de velgen natuurlijk in de Rim.
Heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?
In ieder geval alvast bedankt voor het lezen!
Groetjes Michel