Tim zei:Er zijn genoeg mensen die, terecht in mijn ogen, kiezen voor een mooie pot. Beste voorbeeld is denk ik Super Natural 2.0 in plastic of in hout. Waar veel mensen voor hout kiezen.
[/mod]Het is ook helemaal niet de bedoeling geweest om dit een 'allemans wax' te maken. We willen een bijzondere, exclusieve wax presenteren die topkwaliteit combineert met een uitzonderlijke uitstraling en schaars zal blijven.
Vallen mensen daardoor af? Ja, dat zal zeker zo zijn. Gelukkig hebben we genoeg alternatieven in ons assortiment.
Wat nu krassen / roesten etc.... Elke pot (vervaardigd uit eerste klas geanodiseerd aluminium) krijgt een unieke nummering.
De pot wordt geleverd in een cederhouten kistje dat hoogglans zwart is afgelakt ....
Lijkt mij dan een beetje voorbarig om al te gaan spreken over geur / kleur etc als ie nog in de ontwikkel/test-fase zit.Tim zei:De ontwikkeling van de wax is gereed, het wachten is nu op het gereed zijn van de potten, daarna kunnen ze gevuld worden.
De definitieve versie van de wax is nog niet door ons in gebruik, maar wordt momenteel door de fabriek zelf getest.
Jeroen zei:Dan van die kleine vilt rondjes onder de pot plakken, krast die ook niet. Én wordt die niet roestig op de onderkant, wat bij mijn blikje M16 wel beetje begint te komen..
scenic zei:Prachtig hoor, die potten (voor verzamelaars idd) maar de ervaring leert dat die potten er na jaren niet meer uit zien !
Moet je mijn blik M16 zien..........vol met deuken en blutsen, de Collinite niet anders...zelfs een scheurtje in de Insulator........(plakband)
whahaha(muv van Scenic, die bewaart hem straks buiten, op de tuintafel of in de vijver)
Tim zei:Er gebeurt na het anodiseren echt niets mee, er zijn talloze motoren uitgerust met geanodiseerd aluminium en Audi gebruikt ook Alu strips met anodisatielaag.
Er vanuit gaande dat de pot niet in weer en wind zal blijven staan (muv van Scenic, die bewaart hem straks buiten, op de tuintafel of in de vijver), zal de post altijd zijn uitstraling blijven behouden.