• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Wax

nicknameless zei:
En degene die destijds voor de optie: "ophalen" hebben gekozen?

:roll

D I E H A L E N H E M O P P A T R I C K !

Het laatste potje, als eerste potje compleet met kistje bij zijn nieuwe eigenaar.....

Aanschouw de schoonheid van Ibrido 250/250 in zijn kistje:
 
nicknameless zei:
Duhhhhhh...

Gisteren nog contact gehad, toen kon het niet. 12 uur later moet ik dus er zelf achter komen via Facebook !!!! dat de potten verzonden werden.


Kreeg vanmiddag netjes een mail dat ik mijn bestelling kon afhalen..
Zo gezegd zo gedaan dus.
 
Jaaa!

Bij mij is die ook verzonden!

Echter, naar mijn werkadres (lekker slim ook om te wijzigen destijds) Maar maakt niet uit Ze kunnen het brengen tot half 1, collega is er wel, en anders maan/dinsdag maar.

Of anders heb ik maandagochtend 07.00 uur een leuke verrassing :D
 
Zojuist mail ontvangen, kistje is verzonden. :)^
Morgen maar weer eens wat doen, maar nu eerst x-]
Fijn weekend allemaal.

Hartelijke groet,
Kees.
 
Zaterdagmorgen mijn zo fel begeerde prachtige kistje ontvangen van de Carclean koerier met ook de aangepaste handleiding.
Dit alles verpakt in een prachtige Monello zwarte doos.
Eindelijk passende huisvestiging voor mijn unieke Ibrido Wax Edizione Limitata.

Jeetje wat een mooi pakket is die Ibrido Wax Edizione Limitata geworden zeg. Complimenten.

Gefeliciteerd met het mooie resultaat Carclean. Het was het wachten meer dan waard!
Respect en dank voor jullie doorzettingsvermogen.

Aficior
 
Mooi zo! Het was even passen en meten om ze voor het weekend de deur uit te kunnen doen.

Eigenlijk moet iedereen even een foto plaatsen van zijn of haar kistje. Vinden wij leuk om te zien en sturen we dan naar de kistjesfabriek door!
 
Tim zei:
Mooi zo! Het was even passen en meten om ze voor het weekend de deur uit te kunnen doen.

Eigenlijk moet iedereen even een foto plaatsen van zijn of haar kistje. Vinden wij leuk om te zien en sturen we dan naar de kistjesfabriek door!

OK dan......

Foto-VPWV8COM-D.jpg


Hartelijke groet,
Kees.
 
Ook hier is die definitief binnen!

Helemaal blij, echter die geur kan ik helemaal niet plaatsen!

Is chocolade achtig met een vleugje zoete kaneel o.i.d.

Zelfs het kistje met potje op mijn werk heel de dag tentoongesteld op de balie, ook om te vragen of de klanten konden achterhalen wat de geur was

Echt dat zijn dé lachmomenten hahaha. Pakketje stond keurig netjes op mijn te wachten, ongeopend, dus zonder nieuwschierige collega's die er ingekeken hebben :p

b3fc7fa0.jpg