Zeer zeker de moeite waard, kan niet wachten om verder te gaan!
Ik heb op het gebogen deel ook de 75mm Carpro pads gebruikt, is met grote pads niet verstandig.
De pads lopen idd vrij vlot vol, met M205 minder snel dan met Veloce oid, maar dat werkt dan ook een stuk sneller (lees: korte tijd, meer lak weg).
Tussendoor borstel ik ze schoon met deze borstel:
Gewoon borstelen in de richting van de groeven in de pad, eventueel nog even voorzichtig borstelen over de draaiende pad.
Als ze na 1 paneel echt vol zitten (of je merkt een verminderde werking) leg ik hem weg en spoel ik hem later samen met de andere pads gewoon uit.
Na drogen zijn ze dan weer prima bruikbaar, maar tussendoor schoonmaken en verder werken met een vochtige pad vind ik niet ideaal, ik zorg altijd dat een nieuwe/schone voor het grijpen heb.
Wanneer ze echt af zijn zie je dat wel (vergelijk ze maar met een nieuwe), en je merkt het tijdens het werken ook wel.
Ik denk dat als ik een hele auto aan 1 stuk door zou gaan doen dat ik in ieder geval 15 grote en 10 kleine pads zou hebben liggen, dan kun je doorwerken en de pads later waarschijnlijk nog wel een keer gebruiken.