Iets wat ik al van in begin wil aanpakken is de motorruimte van mijn BMW e92, zoals bijgevoegde foto laat zien kan deze wel wat aandacht gebruiken. Heb al wat afgezocht en ondertussen produkten autoglym gekocht die speciaal hiervoor bedoeld zijn, de engine cleaner en rubber & vinyl care. Zou van lang weekend gebruik maken om dit eens te gaan proberen. Engine cleaner is gewoon opspuiten, inwerken met borstel en naspoelen met water, via plantenspuit lijkt me beste. Op een van de threads die ik erover gelezen heb gaf men mee om de elektronische componenten af te schermen via vershoudfolie en lijkt me geen slecht idee dus ook gekocht. Nu is mijn vraag aan mensen die hier al ervaring mee hebben of beter op hoogte zijn: waar vindt ik deze elektronische zaken, geen groot technisch licht maar natuurlijk zie ik hier & daar aansluitingen (bvb aan lichtblokken) en deze zijn makkelijk maar wou graag weten of er nog ergens verscholen zitten en zoja waar en moet ik best op nog zaken letten?
Nog 2e vraagje, kan ik op de gelakte delen zoals onderstaande foto toont ook autoglym engine cleaner gebruiken (volgens verpakking wel) maar al gelezen dat apc beter niet op lak gebruikt wordt (en daarom niet gekocht) en misschien is dit soort apc?
Alvast bedankt voor de hulp & tips