• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mr Bullet (Sietze) Deawoo/Chevy Kalos

Mr Bullet (Sietze)

Detailing rookie
17 sep 2009
126
0
Vandaag (04/2009) de auto van een goede vriendin onder handen genomen...
De foto's geven wel een lekker beeld van de werkzaamheden. Ik had gelijk de tijd om de mijn nieuwe Poorboys producten uit te proberen.. Heerlijk!

Voor:
IMG_6687.jpg


IMG_6688.jpg


IMG_6689.jpg


IMG_6690.jpg


IMG_6691.jpg


IMG_6692.jpg


IMG_6693.jpg


IMG_6694.jpg


IMG_6695.jpg


IMG_6696.jpg


Na het wassen:
IMG_6697.jpg


IMG_6700.jpg


Na het kleien:
IMG_6702.jpg


IMG_6705.jpg


Eindresultaat:
IMG_6707.jpg


IMG_6708.jpg


IMG_6710.jpg


IMG_6711.jpg


IMG_6712.jpg


IMG_6713.jpg


IMG_6714.jpg


IMG_6715.jpg


IMG_6718.jpg


IMG_6719.jpg


IMG_6720.jpg


IMG_6721.jpg
 
Ik zet de middelen er niet standaard bij maar ga er maar vanuit dat ik PB heb gebruikt ;) Als het anders is zet ik het erbij ;) Deze auto heb ik eerst behandeld met Dasty om het ergste vuil/mos los te weken en daarna ruim afgespoten met veel water daarna pas gewassen.
 
Eigenlijk zit dit natuurlijk de leukste projecten: goed smerig en bol van de swirls. Auto ziet er weer strak uit. :)^ Welke combo's heb je gebruikt om de swirls te verwijderen? En is alles er ook uitgegaan?
 
DKBM zei:
Eigenlijk zit dit natuurlijk de leukste projecten: goed smerig en bol van de swirls. Auto ziet er weer strak uit. :)^ Welke combo's heb je gebruikt om de swirls te verwijderen? En is alles er ook uitgegaan?

Alles is eruit gegaan inderdaad... Bij deze was SSR2.5 met nabewerking van SSR1 voldoende om alles strak te krijgen.
De SSR2.5 heb ik gebruikt in combinatie met de lichtgroene LC pad. om daarna met een wat lichtere pad na te bewerken. De kleur weet ik niet meer om eerlijk te zijn. Daarna in de gold serie wax gezet.