Ik ben wel benieuwd. Heb er geen besteld, er zit kennelijk een max van 50 bestellingen per jaar op een account bij Carclean....
Is een extra, doelbewuste bug in de nieuwe website om zeer verslavende detailers te beschermen voor een echtscheiding!er zit kennelijk een max van 50 bestellingen per jaar op een account bij Carclean....
Over 6 min jarig, had het mijzelf gegund..
Stukje verantwoordelijlkheid nemen, je tegen jezelf in bescherming nemen - zoals een kastelijn die je geen alcohol meer schenkt.Is een extra, doelbewuste bug in de nieuwe website om zeer verslavende detailers te beschermen voor een echtscheiding!
Zowel van de €50,- box als de €100,- zijn er verschillende versies!Ik geloof dat er ergens stond dat elke box verschillend zou zijn? Of heb ik me verkeken.
Dus een beetje gluren hier kan geen kwaad denk ik.
Helaas, je gaat niet door voor de 200 euro box Slechts 25% van de 100 euro boxen vorig jaar hadden een Ultra Glass kit@kenny92 - Vorige keer waren de boxen vrijwel hetzelfde, dacht ik. De €100-boxen hadden allemaal Ultra Glass Kit, een tas, etc.
Net klaar met werken, al uitverkocht. Over 6 min jarig, had het mijzelf gegund..
Helaas, je gaat niet door voor de 200 euro box Slechts 25% van de 100 euro boxen vorig jaar hadden een Ultra Glass kit
Morgen tussen 11 en 14 word ie mogelijk bezorgd, Kerstdrukte grrrrr bleeegh, gelukkig een late dienst pas om 1800 beginnen :woohoo:En de mijne is al aangemeld voor verzending
Bovendien is de kans groot dat het meerendeel van de inhoud van de box al bij jou in de kast staat
Zou geinig zijn als iedereen een doos vol goedkope producten kreeg;
100,5 x Air Freshner van Poorboys.
52,7 x Disco Rosso
41,7 x Sleutelhanger
Of in het geval van @Istnogferarie ; 50x Basics of Bling - Detailing Guide