• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mysterybox 2017, vanavond 22.00 uur!

Zo dan! De bezorger is vroeg vandaag. Volgens de Track&Trace is de MyzterieDoooos al bezorgd ! :) Denk dat de vrouw 'm al onder de Kerstmusboom heeeft geschoven.

EDIT: Ow... Ik belde even naar huis om te vragen over de Mysterybox, maar mijn vrouw heeft geen bezorger gezien. Vaaaag! Buren niet thuis en geen kaartje in de brievenbus.
 
Laatst bewerkt:
@kenny92 - Dat kan toch niet? Een bezorger kan toch niet iets melden als "bezorgd" en dan zelf houden?

Ik denk eigenlijk dat het wéér voor de deur is gezet. Is al vaker gebeurd en heb dit bij CC gemeld, maar toen werd er nog door PostNL zelf bezorgd en nu een ingehuurd bedrijf. Kans is dat het nu door iemand is meegenomen.

Donders...
 
@Quantoxx - laat ik voorop stellen dat het niet zou mogen!
Maar volgens mij zou het wel kunnen, zeker als er geen handtekening is vereist voor een pakketje. En vaak tekenen bezorgers ook zelf voor een pakketje. Dit alleen omdat ze dan minder tijd kwijt zijn.

En een bezorger zou ook nooit een pakketje voor de deur mogen zetten...

Maar het wordt nog steeds door PostNL bezorgd. Dus dan zou ik zeggen dat, mocht je pakketje echt weg zijn. Wat overigens niet te hopen is. PostNL aansprakelijk ervoor is.
 
Die zzpers krijgen per pakket betaald, dus doen er alles aan om het geleverd te krijgen. Hier staat het ook 6 van 10 in de achtertuin, maar hij weet waar die neer moet zetten dus dat scheelt.
 
Mysterbox!
*spoiler alert* *50eu mysterybox*

Pakket is bezorgd zitten leuke dingen in die ik allemaal net nodig had.

+1 CC[HIDE]
be3df61596e1e752158432f3043a78d1.jpg
[/HIDE]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Cordoba en Etterual
Ook hier binnen, maar moet wachten met openmaken tot morgen.
Gelukkig nog een ander pakje vandaag waar ik blij van wordt
En gisteren ook al, dus ik ga niet klagen
 
Tof pakket zeg, ik ben nu erg benieuwd wat er in die van 100eu zit!

Ja man ik ook ga alvast sparen voor sdd en de 100 mysterybox 2018




Ook hier binnen, maar moet wachten met openmaken tot morgen.
Gelukkig nog een ander pakje vandaag waar ik blij van wordt
En gisteren ook al, dus ik ga niet klagen

Ik ook al heel de week pakketjes piercing shop, baardwinkel, speelgoedwinkel, kledingwinkels
Lijkt hier de laatste dagen op het sorteercentrum van postNL. Hahahahah
 
  • Leuk
Reactions: Skyactive3
@schippersss en @Quantoxx bij ons in het buitengebied (met een hek voor de oprit) wordt het sowieso lastig iets voor de deur te leggen (of in de tuin te gooien).
Reden waarom ik het vooral hier, maar ook bij ons vorige nieuwbouwhuis, altijd liet bezorgen bij een afhaalpunt. Voordeel van een Gamma, benzinestation of AH is dat ze tot laat open zijn.
Beter als dat je pakketje bij de buren bezorgt op vrijdagavond, waarna de buren op zondag pas weer terug zijn...
 
  • Leuk
Reactions: 350Z
Mysterbox!
*spoiler alert* *50eu mysterybox*

Pakket is bezorgd zitten leuke dingen in die ik allemaal net nodig had.

+1 CC[HIDE]Bekijk bijlage 103357[/HIDE]

Volgens mij is het zo dat de ene mysteriebox iets anders kan bevatten dan de volgende, ook al hebben ze hetzelfde aankoopbedrag. Misschien dat @Laurette aan kan geven dat het klopt dat er veel meer versies zijn dan alleen 50 euro of 100 euro box, maar dat er per versie/bedrag ook boxen met verschillende inhoud in omloop zijn.
 
Hier is ie ook binnen, zo benieuwd wat er in zit maar nog even wachten tot we m open mogen maken!