• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mysterybox 2017, vanavond 22.00 uur!

@Quantoxx

Jij gaat toch straks bij iedereen langs om de spulletjes uit de mysterybox op te halen, die de mensen niet willen hebben, om dan daarna zelf te verkopen vanuit je iglo , en om dan de opbrengsten te doneren aan serious request met dank aan cc?

(Houd je jezelf ook even actief)
 
@Jeroen / Ik ben al blij dat ik de MysteryBox kon veroorloven. :p Bij mensen de ongewenste producten gaan kopen word 'm niet en als het wél kon zou ik niet een ''goed doel''... kuch... als Serious Request gaan spekken... ;) Zou dan eerder een grote meeting financieren. :D
 
Ik ben erg benieuwd wat er in zit dit jaar, post maar raak zodra de eerste binnen zijn!
 
Voor de argeloze lezer, dat "vandaag"in de topictitel, dat was dus gisteren (dinsdag)
Volgend jaar rond deze tijd de mail dagelijks checken ;)
 
Wat dan wel complimentwaardig is aan het CC-team en @Tim (die om 21.00 uur nog even alle producten laat "verdwijnen" ;)), dat de webshop deze stormloop waarschijnlijk goed heeft doorstaan.
 
  • Leuk
Reactions: Tim en MeganeRS