• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mysterybox 2017, vanavond 22.00 uur!

Hier de €50,- box ook binnen. :)
DSC_0077.JPG
 
  • Leuk
Reactions: RedCat en Tim
@Marcel1973 - Vroeg mij ook al af waarom meerdere mensen morgen pas gaan uitpakken. :) Ik ben benieuwd wat mensen hebben gekregen!

Ik ben bang dat ik met de kerst geen MisterieDooos onder de boom heb staan. :scream:

@Laurette was al vóór mijn e-mail naar CC in contact geweest met PostNL over de bezorging die op "bezorgd" stond maar niet daadwerkelijk bij mij was aangekomen.

(Griezelig goed. Op de vraag "Hoe wist je dat?" ... gaf zij als antwoord dat zij alles weet, ziet, hoort, ruikt en ik de gordijnen eens een keer dicht moest doen. :p )

Volgens PostNL is het wél bezorgd. De chauffeur zal de hele dag niet bereikbaar zijn want hij had 300 pakketten af te leveren. (Mooi verhaal 1 + 2)
De bezorger heeft nu 2 dagen de tijd om te reageren op de klacht en moet dus herinneren waarom hij een pakket heeft verloren/achterover gedrukt/onbeheerd achtergelaten. Aangezien hij per stop betaald krijgt, en dus niets betaald krijgt als hij niet "bezorgd", weet ik de reden wel. :)

De klacht zal dus morgen of overmorgen terugkomen bij CC en dan zijn zij de spreekwoordelijke Jacques. GrRrr!
 
De mijne stond keurig bij de AH te pronken.

Mijn vrouw daarentegen heeft een kaartje in de bus dat ze morgen terugkomen. In de app staat dat het afgeleverd is...
Er is hoop @Quantoxx, morgen weet je het.
 
@Marcel1973 - Ik hoop het dan maar! :) Echter ruik ik al onraad. Er was gewoon iemand thuis en er zijn al vaker paketten voor de deur gedropped. Dat ging toen goed, maar ik denk dat iemand nu de doos heeft meegenomen of de bezorger ligt ergens onder een steen met mijn Disco Rosso's te spelen. :p
 
Blijven rare lui die bestellers.
Laatst kwamen er 14 pakketjes (helaas geen Carclean, maar gordijnen voor t nieuwe huis ). Alleen 10 van 14 en 12 van 14 zijn hier nooit aangekomen... Die zijn tussen Belgie en NL ergens van de wagen gevallen denk ik.

Leverancier loste het overigens keurig op door opnieuw te verzenden.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Ik heb hem ook binnen eindelijk na hem vorig jaar misgelopen te hebben. Dan is het natuurlijk makkelijk om er weer negatief over te doen. maar wat ik toch wel opmerkelijk vind is dat ik 2 shampoos en 2 glasdoeken heb gekregen. Weliswaar wel van verschillende merken maar toch.
Blijft natuurlijk altijd een risicotje met wat je krijgt maar dat maakt het aan de andere kant ook weer zo leuk.
 
Blijven rare lui die bestellers.
Laatst kwamen er 14 pakketjes (helaas geen Carclean, maar gordijnen voor t nieuwe huis ). Alleen 10 van 14 en 12 van 14 zijn hier nooit aangekomen... Die zijn tussen Belgie en NL ergens van de wagen gevallen denk ik.

Leverancier loste het overigens keurig op door opnieuw te verzenden.
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat mijn verstuurde pakketje pas 3 weken later op het adres in België terechtkwam. Was ook apart.
 
het is de Dodo juice Black widow.
goed om te horen, maar mijn wagen staat sinds 2 maanden in de Gyeon Mohs dus blijft het alsnog overbodig voor mij.
 
Kan me voorstellen dat je er momenteel dan niets aan hebt.
Het is ondoenlijk voor CC-HQ om bij te houden wat iedereen al heeft aan producten,
laat staan op zijn auto heeft zitten...

Het feit blijft dat het een mysterybox is,
waarbij je van tevoren niet weet wat erin zit, maar waar je welgeteld 50% korting op krijgt.
Als je dan niet helemaal tevreden bent met wat je gekregen hebt, kun je het zelfs ook nog terug sturen.
Wees dus tevreden met wat je gekregen hebt en maak anders een mede forumlid blij met die wax.
Die wax is zo weg als je 50% van de winkelwaarde vraagt, plus eventuele verzendkosten...
 
gelijk heb je, en ik klaag helemaal niet hoor! ben super tevreden met mijn box en herken de waarde er van, desondanks dat je niet alles (meteen) kan gebruiken.
 
  • Leuk
Reactions: SlomeDuikelaar