• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mysterybox 2017, vanavond 22.00 uur!

xit9Wod.jpg
 
  • Leuk
Reactions: MrMarcos en 350Z
Ik heb ernaast gegrepen dit jaar maarja hou ik wel extra spaargeld over voor een ibrid nano

@benzebub ik wil die black widow wel van je overnemen voor een leuk prijsje?
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS
Het 50 euro pakket besteld. Ik ben tevreden ermee Bedankt CC!
De aquafobia kende ik al maar de rest heb ik nog geen ervaring mee gehad.
Nu nog mooi weer krijgen om het allemaal uit te testen :innocent:
De totale waarde van dit pakket is €100,41 (als je alles natuurlijk los besteld:p)
20171221_180531_zpsxomagchx.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mijn pakket ook open gedaan vandaag
Tevreden met de inhoud buiten de 750ml glass cleaner. Da's mijn 4de bus glasscleaner cleaner in mijn assortiment. Denk dat ik toch maar eens iets te koop ga aanbieden
IMG_20171224_184722403.jpg
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Uitgepakt en zeer tevreden.
Tuurlijk, aantal dingetjes dubbel, maar reden om eens iets anders uit te proberen. Bijv. Glaco Roll sealant... ik had per ongeluk een Rain-X besteld, terwijl er nog een half volle stond. Maar de Glaco ken ik niet, dus ga hem lekker proberen :p

Later vandaag maar eens mee gaan “spelen/uitproberen”.
 
Ik heb het pakket ook ontvangen. Ben er erg blij mee, veel producten die ik kan gebruiken en een paar die ik kan uit proberen.

Heb het net even opgeteld en kwam tot maar 199,50 euro uit (naar boven afgerond), dat is geen minimaal 200 ;). Ik zat er klaar voor en heb 22:00 gelijk besteld met de gedachten de eerste beslissers zullen misschien toch wat extra krijgen..

20171223_160950_zpsjhsrpgky.jpg