• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mysterybox 2017, vanavond 22.00 uur!

Ik heb het pakket ook ontvangen. Ben er erg blij mee, veel producten die ik kan gebruiken en een paar die ik kan uit proberen.

Heb het net even opgeteld en kwam tot maar 199,50 euro uit (naar boven afgerond), dat is geen minimaal 200 ;). Ik zat er klaar voor en heb 22:00 gelijk besteld met de gedachten de eerste beslissers zullen misschien toch wat extra krijgen..

Bekijk bijlage 103588
De box die je hebt gehad heeft een waarde van €201,89.
 
Die 2 kwartjes, jonge... Weet je wat ik daar allemaal van kan kopen?! :p

Ik vind dat er wel een tegoedbon van €0.50 opgestuurd moet worden. Geldig voor bestellingen tijdens openingstijden in 2017. "Voor de snelle bestellers" ;)
 
  • Leuk
Reactions: bros
Goed niveau hier, mijn eerste zin laat iedereen achterwege terwijl ze een bericht posten. Het sarcasme in het vervolg wordt ook lekker opgepikt....

Ik hou het wel bij lezen en bestellen wat ik sinds 2011 al doe. Wilde alleen de foto van mij box delen waar ik blij mee ben.

Fijne jaarwisseling!
 
Goed niveau hier, mijn eerste zin laat iedereen achterwege terwijl ze een bericht posten. Het sarcasme in het vervolg wordt ook lekker opgepikt....

Ik hou het wel bij lezen en bestellen wat ik sinds 2011 al doe. Wilde alleen de foto van mij box delen waar ik blij mee ben.

Fijne jaarwisseling!


Ik snapte je post wel..... Achja sommige lezen wat ze willen lezen eh;)
 
Ben er erg blij mee,
Dat is fijn om te horen.

gelijk besteld met de gedachten de eerste beslissers zullen misschien toch wat extra krijgen..

Je betaald 100 euro, je ontvangt voor minimaal en/of minstens 200 euro aan producten, dan kun je toch wel bedenken dat er geen extraatje meer bij zit als je voor zowat 100 euro aan producten gratis hebt gehad? Op een gegeven moment is de rek eruit hoor.
Een bedrijf moet geld verdienen, niet erop toe leggen... ;)

Je bericht komt een beetje over als een trap nageven ... iets met paard en bek. :poop:
 
  • Leuk
Reactions: mk-us en RoyR
Heeeujj! Zojuist ook mijn Mysterybox ontvangen. :)

Expres de kerstboom laten staan om 'm eronder te kunnen zetten, hahaa!

151506596465433939869.jpg


Thanx Carclean, voor de Mysterybox en de afhandeling. :heart: