• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mysterybox 2017, vanavond 22.00 uur!

100 euro box besteld. Vriendin kunnen overtuigen dat het een kerstkado is, dan zal die ook wel tot aan de kerst onder de boom moeten blijven staan... :D
 
@Tim was het vorig jaar niet zo als je op de betaal pagina kwam dat je de box sowieso had?
Want mijn vriendin kreeg een error bij de betaling en kon niet meer bestellen.

Gelukkig nog net optijd voor een box van 50euro
 
@Tim was het vorig jaar niet zo als je op de betaal pagina kwam dat je de box sowieso had?
Want mijn vriendin kreeg een error bij de betaling en kon niet meer bestellen.

Gelukkig nog net optijd voor een box van 50euro
Belangrijk om te weten waar ze de fout kreeg, bij ons of op de betaalpagina van Mollie en wanneer dan precies?

Vorig jaar was het inderdaad zo dat als je op de betaalpagina kwam, de reservering gemaakt werd. Dit jaar hebben we ervoor gekozen om de reservering pas definitief te maken als de betaling gelukt was. Daarbij hebben we de klanten 15 minuten de tijd gegeven om de betaling af te kunnen ronden.
 
Bizar snel! WTF!

Mysterybox-mania, wie dit ooit verzonnen heeft.......;)
Hulde aan CC om dit toch nog voor elkaar te krijgen, ondanks de perikelen van de nieuwe website!

Dit jaar de box voorbij laten gaan: de laatste tijd al genoeg uitgegeven en (mede daardoor) de detailkast en wax-vitrinekast (over)vol.
Iedereen die een box bemachtigd heeft: gefeliciteerd!
We zien de diverse producten binnenkort wel weer verschijnen.
 
  • Leuk
Reactions: Micha D. en Dibbuz
Belangrijk om te weten waar ze de fout kreeg, bij ons of op de betaalpagina van Mollie en wanneer dan precies?

Vorig jaar was het inderdaad zo dat als je op de betaalpagina kwam, de reservering gemaakt werd. Dit jaar hebben we ervoor gekozen om de reservering pas definitief te maken als de betaling gelukt was. Daarbij hebben we de klanten 15 minuten de tijd gegeven om de betaling af te kunnen ronden.

ik vraag het morgen na, ze slaapt ondertussen.

de 50€ box heeft ze wel kunnen kopen. maar ik zie de bestelling niet op mijn account staan. maar heb wel de mail ontvangen.
of is dat nog een fout van wege dat ik mijn e-mail adres in mei ergens gewijzigd had.
 
Zal ik wachten tot kerst met hem te openen?
emoji848.png
Ik wel. :p Schuif 'm onder de kerstboom en pak 'm eerste kerstdag uit. ;)

Ik blijf dus vanaf woensdagavond uit dit topic! :p
 
  • Leuk
Reactions: kenny92
Ik wel. :p Schuif 'm onder de kerstboom en pak 'm eerste kerstdag uit. ;)

Ik blijf dus vanaf woensdagavond uit dit topic! :p

Ik geloof dat er ergens stond dat elke box verschillend zou zijn? Of heb ik me verkeken.
Dus een beetje gluren hier kan geen kwaad denk ik.