• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nanolex Thin Pads

ivo's

Detailing guru
Tester of Bling
6 sep 2009
4.341
193
38
Brabant
Ze zijn nog redelijk nieuw, weet ik, maar heeft iemand al ervaringen met de Nanolex Thin pads?
Speciaal ontwikkeld voor gebruik met D/A las ik, maar zijn ze evt. ook te gebruiken op rotary wellicht?
Cutting? Slijtage?
Ik vind de prijsstelling wel erg aantrekkelijk namelijk...

Als dat studentenbudget het nou is even toeliet had ik voor de summerdetail even de hele Nanolex set gekocht pads en polijstmiddelen.
Nou maar hopen op die 1 juli trekking van de staatsloterij :joy:

Pads staan op de bestellijst, ik heb de polijstmiddelen al en deze vallen zeker niet tegen.
Zodra mijn huidige pads versleten zijn worden het de nano's erbij om te testen.

• Leuk
Reacties: ivo's
@Dylandr ten opzichte van de monello moet ik zeggen dat het vrijwel hetzelfde is.
De heavy cut en medium cut op yellow pad doet goed zijn werk, op zachte en medium lak voornamelijk al na 1 hit de meeste swirls eruit. Zwaardere beschadigingen 2/3 hits.
De heavy cut stoft bijna niet, daar in tegen de medium juist wel weer.
De finish polish vind ik een hele mooie finish achter laten op de witte pad en stoft ook niet.
Met scholl heb ik geen ervaring helaas, als ik kijk ten opzichte van de M105 lijkt het dat de M105 soms net toch iets beter en sneller werkt. Maar ik vermoed dat dit weer echt auto en lak afhankelijk is.

• Leuk
Reacties: ivo's en Dylandr