Maar bathe+ is toch si2o en geen siliconen zoals in rain-x? Als het gladder is, zullen ze niet klapperen denk ik. Nu voelt mn ruit erg "ruw" aan van de siliconen.
Klopt, alleen heb je geen klapperende ruiten, maar ruitenwissers , flauw grapje!
Maar bathe+ is toch si2o en geen siliconen zoals in rain-x? Als het gladder is, zullen ze niet klapperen denk ik. Nu voelt mn ruit erg "ruw" aan van de siliconen.
Klopt, alleen heb je geen klapperende ruiten, maar ruitenwissers , flauw grapje!
@Altos - Zit alleen effe met die "12 uur drooghouden" en "Geen dauw/vocht tijdens aannbrengen" in m'n maag.
siliconen worden juist vaak gebruikt omdat het glad is/smeert, denk aan producten als siliconenolie voor bijv. sloten maar ook toepassingen als siliconenwax, klapperende wissers hebben te maken met vorm van de ruit, ongelijke druk op de wissers in verschillende posities, of niet egaal aangebracht product (Rain-X, Rainkleer of ander product).Maar bathe+ is toch si2o en geen siliconen zoals in rain-x? Als het gladder is, zullen ze niet klapperen denk ik. Nu voelt mn ruit erg "ruw" aan van de siliconen.
Ok, misschien veegde ik de coating er niet af, maar legde ik juist een vettig laagje over de coating?