• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Natty's paste wax Grote verpakking?

wwac

Detailing addict
2 feb 2009
48
52
Hey mensen

ik zag op de site van poorboys world dat er grote verpakking waren van De paste waxen. (overigens van alle producten)

De normale potjes wax zijn 8oz. De grote 32oz :heart_eyes: . Voor veel ''grootverbruikers" hier een uitkomst lijkt me. Vooral ook door de grootte van de potjes ideaal deppen $$) De limited edition Red is er ook gewoon verkrijgbaar. Evenals gallons shampoo enzo.

Komen deze op CC ook nog binnen? Is best wel vraag naar lijkt me
 
N je het zegt ja. Had er al naar geozicht op het forum maar kon niks vinden onder een titel.

Nou tim of dennis, Wie geeft uitsluitsel? Ik ben wel in voor een grootverpakking.
 
Ik ben er zelf over begonnen, maar ik vraag me af of het voor carclean wel interessant is deze grootverpakkingen in het assortiment op te nemen.

Wat moet een hobbydetaillist immers met een voorraad voor 100 jaar?

Het zijn wel mooie verpakkingen om mini proefpakketjes van te maken.
 
Er komt een grotere verpakking, of dat de 32oz is weet ik niet.
 
alteaniels zei:
Ik ben er zelf over begonnen, maar ik vraag me af of het voor carclean wel interessant is deze grootverpakkingen in het assortiment op te nemen.

Wat moet een hobbydetaillist immers met een voorraad voor 100 jaar?

Het zijn wel mooie verpakkingen om mini proefpakketjes van te maken.



Wat een hobbydetallist ermee moet? Een gewoon potje natty's is 8oz. De grote 32oz. 4x zo groot dus. Ik heb circa 2,5 maand geleden een potje natty's blue besteled en deze is bijna op, dus, denk dat ik er niet meer dan 1 á 1,5 jaar mee zal doen. best interessant lijkt me, ik weet dat er ook de brede 8 0z pot van is, maar zeg zelf, zo'n 32oz pot is toch ideaal deppen ;)
 
wwac zei:
Wat een hobbydetallist ermee moet? Een gewoon potje natty's is 8oz. De grote 32oz. 4x zo groot dus. Ik heb circa 2,5 maand geleden een potje natty's blue besteled en deze is bijna op, dus, denk dat ik er niet meer dan 1 á 1,5 jaar mee zal doen. best interessant lijkt me, ik weet dat er ook de brede 8 0z pot van is, maar zeg zelf, zo'n 32oz pot is toch ideaal deppen ;)

Hoeveel auto poets jij dan per maand als ik vragen mag. :-"
 
Euh... ik denk dat ik met een normaal potje natty's denk ik meer dan een jaar ga doen, dus vraag ik mij ook af waar je het laat 8o
 
Haha. Nee het gaat echt op de auto's jongens. Men neme een eigen auto. (bmw7) gaat al wat meer op dan normaal dus. alles 2 laagjes en de eerste keren experimenteer je wat met kleien, polijsten e.d. Dus gaan er daarna weer 2 lagen op. Daarna heb ik een vriendin, vader, moeder, en zus die hun auto op dezelfde manier gedaan wilden hebben. Ik gebruik het overigens erg dun. soms was ik de auto goed en daarna met spray & wipe nadoen, maar vind als je dan een laagje natty's opbreng dat het net ff wat lekkerder eruit ziet.

Sommigen onder ons forumleden zullen re ongetwijfeld langer mee doen maar hebben gemiddeld ook zo'n 5 stuks waxen in hun collectie. Qua hardwax heb ik alleen natty's blue. dus dat alles verklaard een hoop denk ik.
 
Beste wwac,

Toch vind ik het een beetje vreemd in 2,5 maand een vol potje Natty's op.

ikzelf heb tot nu toe 4 auto's met blue gedaan, namelijk:

-Seat Altea XL
-Chevrolet Kalos
-Opel Corsa
-Peugeot Partner.

Heb al deze auto's samen in totaal voorzien van tenminste 20 lagen (waarvan de altea 5x, de kalos 3x en de beide andere 1x en alle voorzien van 2 lagen per keer) en mijn potje is nog niet voor 1/4 leeg.

dus dan moet je toch wel heel erg vaak je auto gedaan hebben lijkt mij.
 
Ik heb iemand gekend die ging door een blik M16 heen in enkele maanden 8o Waxte 'm iedere week. Hij vond het rotspul, totdat hij er achter kwam dat hij het veel te dik aanbracht. ;)
 
@ Alteaniels

Even voor de duidelijkheid, hij is niet op he. Zit nog voor zo'n kwart vol. Denk dat er zo'n 50/55 lagen opzitten zo uit het hoofd. Dat is het begin he. Gebruikte eerst altijd nxt en die bracht je vanwege het lange curen niet veel lagen na elkaar op. Maar Natty's is zo fijn op te brengen en uit te wrijven, dat breng je makkelijk meerdere lagen aan en dus ook vaker. Ik zal waarschijnlijk niet zo veel lagen aan gaan brengen als ik de laatste tijd gedaan heb. Maar bijvoorbeeld een neefje van mij die poetst zo'n 8 auto's in de week soms en dan is zo'n grote verpakking bijvoorbeeld ook een uitkomst. En het lijkt me ook dat de prijs relatief wat lager zal liggen que prijs/inhoud verhouding.

@ Stimpy Ik breng hem overigens niet te dik op he, en ben er zeer tevreden over, over de natty's. Al wil ik misschien nog wel een keer een stapje hoger in de vorm van supernatural 2.0 of de doublewax kit van dodo.
 
stimpy68 zei:
Ik heb iemand gekend die ging door een blik M16 heen in enkele maanden 8o Waxte 'm iedere week. Hij vond het rotspul, totdat hij er achter kwam dat hij het veel te dik aanbracht. ;)

Is dat dezelfde die zijn auto wast met 4 emmers? En erg trots op Nederland is? ;)