• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

navulservice dodo juice supernatural wood box

marike

Detailing rookie
10 apr 2009
300
0
Wie kan mij vertellen hoe de navulservice van dodo juice werkt, als je een houten doos koopt? Ik zit er aan te denken om deze aan te schaffen, maar kan er niks over vinden op internet. Graag jullie antwoord

Navul betaal je geloof ik net zoveel voor als voor een 200 ml pot, alleen krijg je dan 250ml inhoud (net zoveel als de inhoud bij een nieuwe houten pot).

hoi,

wat de navul kost weet ik niet, maar weet wel dat het alleen geld bij een lege houten houder.

staat onderaan bij de beschrijving van de houten versie:

"Dodo Juice biedt een navulservice voor lege houders Supernatural."

ja, dat had ik inderdaad gelezen, maar ik ben benieuwd wat dat nu precies inhoud. Je betaalt toch wat extra voor de houten pot/doos en als er er dan eigenlijk verder geen voordeel is, afgezien van de mooie houten box, kan ik beter de plastic pot kopen, maar dat is mijn mening.

Je stuurt je lege pot op naar Dodo Juice, betaalt ze € 95,- en je krijgt een volle pot retour :) Dus je krijgt voor 95,- 250ml in plaats van 200ml in een plastic pot.