• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Newbie T-Devil

T-Devil

Detailing trainee
11 aug 2013
4
47
Hallo detailers,

Ik ben Marco, woonachtig in Leerdam en ben in bezit van een zwarte metallic Volvo V40 T-4 uit 1999.

Tot op heden heb ik de auto steeds met de hand gepoetst middels Meguiar’s producten, via het 5 stappenplan.

Ik heb me hier aangemeld om nieuwe dingen te leren op gebied van auto detailing, met name het machinaal detailen.
Ik ben namelijk van voornemens om een DAP900 aan te schaffen.

Ik hoop hier nog veel te leren.

Groet,

Marco

Welkom. Als er een blauwe V70 naar je knippert in je T4, dan ben ik dat. Ik werk in Leerdam.

Een paar maanden geleden een keer bij Scholten in Culemborg, en meerdere keren op de Emmalaan hier in Leerdam.

Haha, dat kan zeker. Bij Scholten is de auto gekocht en in onderhoud. De auto staat ook dagelijks geparkeerd op de Emmalaan. Grappig dat mijn auto je opgevallen is. De volgende keer ff seinen (als de Politie niet in de buurt is).