• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw met wat vragen

Top, dus dat scheelt ook weer een beetje...
Wassen in de wasstraat
Naar huis
Goed wassen
Goed drogen
Kleien
(Dan nog wat doen?)
En dan de srp erop
Dan de volgende 3 maand alleen:
afspuiten in de wasstraat
Goed wassen thuis
Droge...
 
Na het kleien kan je nog een APC doen. Wel moet je de auto afspuiten en weer droogmaken na het kleien voordat je SRP gaat toepassen.

-EDIT- Ik bedoel niet APC maar een ontvetter...Maar is niet per definitie noodzakelijk.
 
Laatst bewerkt:
Na het kleinen kan het maar goed afspoelen is ook goed,of nog een keer met een beetje shampoo?
 
Nog even een stomme vraag....
Kleien jullie ook de pastic bumper delen... (ik bedoel dan niet de zwarte delen natuurlijk) de gespoten bumperdelen...?
 
Op een zilveren auto is het vaak niet zo goed te zien haha... ik heb gister even met mijn neus op de auto gezeten, maar echte swirls zitten er niet op haha viel me allezins mee...
 
Ik ben benieuwd of je nog steeds geen swirls ziet op een 15 jaar oude auto als je hem gewassen, gekleid en gedroogd hebt. Even een lamp er op zetten of in een volle zon neerzetten.
 
  • Leuk
Reactions: Smidsy
Haha, had wel in de volle zon gekeken maar hij schitterde zo dat ik het haast niet zag hahaha
 
Haha we blijven nederanders he haha... en als t toch bij iemand in de weg staat, of niet gebruikt word.....
 
:joy: Je hebt wel een bijzonder gevoel voor humor @Smidsy, wie weet dat je mazzel hebt dat er iets bij ‘te koop/gezocht’ voor je zit.

Welke regio woon je?
 
  • Leuk
Reactions: Smidsy
Haha, ik woon in overijssel... en dan richting de duitse grens...
Heb wel al een akkoord over 2 doeken en witte pads van monello...
Maar alles is leuk meegenomen toch, om te kijken of het echt wat voor mij is...
 
En niet iedereen heeft een diepe portomonee... en dan is als je van 70 a 100 euro uitgaat en je op 150 a 200 uitkomt best wel een bedrag, dat geef ik eerlijk toe...