Die polymeerlaag is omdat de auto afgelopen woensdag is afgeleverd. volgens mij bestond het ''poetsen'' uit een ritje door de wasstraat, maakt niet uit, ik poets hem liever zelf dan dat ze er daar een 16jarige op los laten :|.
De SSR1 icm met de handpad was juist om de zichtbare swirls weg te werken, het zijn wel echt haarfijne krasjes die zichtbaar zijn in fel zonlicht. Gaat dat niet lukken dan handmatig met die producten? Wel met de SSR2.5, moet ik die dan nawerken met de SSR1?
Bedankt voor de tip over die lime prime cleaner, er staat wel dat PB black hole goed werkt op zwarte auto's gaat dat nog veel verschil maken?
Dan kom ik dus op dit lijstje
Wassen/drogen met nano tech die ik nog heb staan
Kleien met Mother's kit.
Cleaneren met de SSR1 icm handpad? Opbrengen met witte handpad, uitpoetsen met MF
pre wax cleaner/glaze: Lime Prime: aanbrengen met even coat applicator/ uitpoetsen met MF?
Collinite wax. denk de 476. aanbrengen met even coat applicator/uitpoetsen met MF.
(Ruiten met nano tech van de Lidl LOL)
Mis ik nu niet de polish? Of zit die ook in die Lime Prime. Kan het kwaad om die cleaner wax van mothers er toch op te smeren, zo ja waar in dit plannetje?
Zoek nu net die lime prime op:
Dodo Juice Lime Prime is een pre-wax cleanser/polish, geformuleerd om de lak te reinigen en voorbereiden op Dodo Juice carnauba wax. Het bevat een mix van milde micro-abrasives, reinigers en oliën, om oxidatie, ingebed vuil en lichte krasjes (swirls) te verwijderen.
Geen probleem ook om na die lime prime de 476 aan te brengen ipv een carnauba wax? Die blijft namelijk zo lekker zitten hoorde ik
Klopt dit zo ongeveer, dan kan ik bestellen en dinsdag beginnnen.
Alvast bedankt voor de respons!